Show-ul Masked Singer, lider de audienţă cu ediţia în care a fost demascată Elena Băsescu: câţi români s-au uitat la PRO TV

Show-ul Masked Singer, lider de audienţă cu ediţia în care a fost demascată Elena Băsescu: câţi români s-au uitat la PRO TV

Elena Băsescu FOTO PRO TV

După două săptămâni în care show-ul "X Factor", de la Antena 1, a fost pe primul loc în topul audienţelor, PRO TV câştigă teren cu noua emisiune "Masked Singer". Ediţia în care Elena Băsescu a fost "demascată" a atras peste un milion de români în faţa micilor ecrane.

Ştiri pe aceeaşi temă

Pro TV a fost lider detaşat de audienţe, vineri seară, cu a cincea ediţie "Masked Singer" - cea în care a fost demascată Elena Băsescu (Unicornul).

Emisiunea jurizată de Horia Brenciu, Inna, Codin Maticiuc şi Ana Morodan a adunat o medie de peste 1,3 milioane de români în fiecare minut, potrivit Pagina de Media.

De cealaltă parte, Antena 1 a ocupat locul doi, cu emisiunea "X-Factor", cu cifre în scădere faţă de săptămâna trecută. De notat că show-ul Antenei a fost mai lung cu aproximativ jumătate de oră decât show-ul Pro TV.

Foarte aproape de Antena 1, pe trei, s-a clasat Kanal D. Postul Dogan a scos, pe intervalul show-ului Pro TV, o medie de 1,14 milioane de telespectatori. Postul a difuzat serialul turcesc "Nemilosul Istanbul". 

Emisiunea cu măşti, de la Pro TV, a prins şi la oraşe. A fost urmărită de aproximativ 700.000 de persoane din mediul urban, în medie, pe minut. 

Antena 1 s-a clasat pe doi, cu aproape 600.000 de persoane pe interval.

Kanal D a ţinut aproape de postul Intact, iar de pe locul trei a scos o medie de 566.000 de telespectatori pe minut, pe interval. 

Tinerii s-au uitat tot la Pro TV. La nivel comercial (18-49 de ani), peste 300.000 de persoane s-au uitat în fiecare minut la "Masked Singer". 

Locul doi a aparţinut Antenei 1, care a scos o medie de 220.000 de telespectatori pe interval. 

Podiumul a fost completat de Kanal D, care a înregistrat pe interval o medie de 170.000 de privitori. 

Digi24 a fost pe patru, pe segmentul comercial, cu o medie de 40.000 de persoane. România TV a fost pe cinci, pe interval, cu 36.000 de persoane în medie. 

Publicitate
e cealaltă parte, Antena 1 (cu X-Factor pe interval) a ocupat locul doi, cu cifre în scădere faţă de săptămâna trecută. De notat că show-ul Antenei a fost mai lung cu aproximativ jumătate de oră decât show-ul Pro TV
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările