Românii încep să-şi cumpere în forţă sejururile: numărul tichetelor de vacanţă s-a dublat în iunie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
pensiune

Achiziţiile de carduri şi tichete cadou se dublează în luna iunie, iar angajaţii reîncep să cumpere în forţă vacanţe în România direct din cea mai mare platformă de rezervări din lume – Booking.com, a anunţat BenefitOnline.ro.

Tichetele de masă, cadourile, vacanţele, transportul şi pensiile private sunt beneficiile cele mai accesate în luna iunie de către angajaţii români care primesc beneficii extrasalariale în sistem flexibil în platforma BenefitOnline.ro.

Pe durata întregii luni, BenefitOnline.ro activează, la cererea companiilor, o categorie dedicată, Cadouri pentru evenimente speciale de 1 iunie, unde angajaţii pot achiziţiona beneficii cu taxe 0%, prin intermediul cardurilor cadou şi tichetelor cadou listate în platformă, in limita a 150 de lei.

Platforma listează în categoria specială pentru Ziua Copilului peste 80 de beneficii de la aproximativ 60 de furnizori, precum eMAG, Kaufland, Cărtureşti, IKEA, Sephora sau Diverta.

În această perioadă, bugetele cheltuite pentru achiziţia de carduri cadou şi tichete cadou se vor dubla faţă de lunile de început ale anului. Valoarea medie a unui card sau tichet cadou achiziţionat este de 150 de lei pentru fiecare angajat cu copil minor - până la această valoare, cardurile şi tichetele cadou sunt scutite de la plata taxelor sociale şi a impozitului pe venit şi sunt 100% deductibile.

Angajaţii reiau achiziţia de vacanţe în România

Covid-19 a influenţat aproape fiecare aspect al vieţii de zi cu zi, iar modul în care angajaţii îşi aleg beneficiile extrasalariale nu face excepţie. Restricţiile din turism şi transport au încetinit tranzacţiile realizate de angajaţi în categoria Turism Intern din platforma BenefitOnline.ro în ultimele 3 luni, acest lucru ducând la un alt tip de comportament al angajaţilor: cumularea bugetelor de beneficii lunare şi utilizarea lor pentru un alt moment din an.

Pe măsură ce autorităţile din România ridică din restricţiile impuse în ultima perioadă, nivelul de optimism al angajaţilor creşte, iar acest lucru se reflectă direct în volumul şi tipul de beneficii tranzacţionate în BenefitOnline.ro. 

„Vacanţele în România, achiziţionate prin intermediul voucherelor de vacanţă, ce sunt taxate doar cu impozitul pe venit (10%), revin în atenţia angajaţilor, cu atât mai mult cu cât foarte mulţi dintre ei şi-au cumulat bugetele pe perioada pandemiei şi dispun acum de sume mai mari. Ceea ce va face şi mai mult diferenţa pentru aceştia anul acesta este că acum vor putea folosi cardurile de vacanţă să îşi poată achiziţiona vacanţe în România direct prin cea mai mare platformă de rezervări din lume – Booking.com, cu peste 12.000 de proprietăţi listate pentru ţara noastră”, spune Stelian Bogza, cofondator BenefitOnline.ro. 

În ultimele trei luni, o parte importantă din bugetele primite de angajaţi nu au fost utilizate, fiind reportate lună de lună, pentru momentul în care angajaţii se aşteptă ca restricţiile de izolare socială să fie ridicate şi toţi furnizorii să fie 100% funcţionali, inclusiv operatorii din industria de turism.

În această perioadă, BenefitOnline.ro a accelerat parteneriatele cu furnizori precum magazine online şi restaurante care livrează la domiciliu, pentru ca angajaţii, care îşi petrec mult mai mult timp acasă, în familie, să poată găsi beneficii pentru noul lor stil de viaţă. 

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite