Revolut, despre sumele duble retrase din conturi: Banii au început să fie viraţi în conturile afectate

0
Publicat:
Ultima actualizare:
revolut

Start-up fintech Revolut a anunţat marţi că problemele cu care s-au confruntat utilizatorii în weekend, când mai multe tranzacţii au fost dublate, au fost cauzate de un partener extern, iar sumele retrase au început să fie viraţi în conturile afectate.

În weekend-ul 5-7 iulie 2019, unul dintre partenerii noştri externi din Germania a emis cereri de procesare de plată de două ori. Din această cauză, au fost dublate o serie de alimentări de cont efectuate de utilizatori Revolut, posesori de carduri emise sub sigla Visa”, explică reprezentanţii companiei.

Revolut menţionează că ieri, 8 iulie 2019, banii au început să fie viraţi în conturile afectate şi compania a primit confirmări de la mulţi dintre utilizatori că sumele le-au fost returnate în conturile bancare.

„Colegii noştri lucrează în ritm alert alături de partenerul nostru extern pentru a se asigura că toate sumele dublate sunt returnate în cel mai scurt timp către toţi utilizatorii afectaţi. Este important de ştiut faptul că aceste sume de bani nu au fost în niciun moment în sistemul Revolut, ci în cel a partenerului nostru. De asemenea, lucrăm activ alături de partenerul nostru extern şi intenţionăm să sporim măsurile de securitate pentru ca astfel de situaţii să fie evitate pe viitor. Ne pare sincer rău pentru această situaţie şi mulţumim pentru înţelegere”, dau asigurări reprezentanţii Revolut.

Clienţii Revolut s-au confruntat în acest weekend cu probleme, după ce o serie de alimentări de cont au fost dublate, a anunţat compania. Mai precis, clienţilor cu carduri Visa care şi-au alimentat contul Revolut prin metoda „top-up” le-a fost retrasă o sumă dublă din contul din care au făcut alimentarea. 

Circa 250.000 de români foloseau serviciul Revolut, la finalul lunii mai.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite