Euroins încearcă să stingă scandalul cu service-uri afiliate BMW şi Mercedes printr-un parteneriat cu cele ale Renault - Nissan: Banii vor fi viraţi mai repede

Euroins încearcă să stingă scandalul cu service-uri afiliate BMW şi Mercedes printr-un parteneriat cu cele ale Renault - Nissan: Banii vor fi viraţi mai repede

Euroins încearcă să stingă scandalul cu unele service-uri care i-au cerut falimentul pentru neplata daunelor încheind un parteneriat cu service-uri care fac parte din alianţa concesionarilor Dacia, Renault şi Nissan, astfel încât banii pentru reparaţii să fie viraţi mult mai repede.

„Euroins România Asigurare Reasigurare SA anunţă încheierea unui parteneriat pe termen lung cu membrii ACODAREN - Asociaţia Concesionarilor Dacia, Renault, Nissan, prin care beneficiarii despăgubirilor în baza poliţelor RCA vor avea acces la reparaţii de cea mai bună calitate”, a informat asigurătorul.
 
Cu aproape 70 de membri, ACODAREN este cea mai mare asociaţie de service-uri auto de marcă, acoperind practic tot teritoriul naţional cu servicii de reparaţii pentru autovehiculele Dacia, Renault şi Nissan. 
 
Parteneriatul cu societăţile membre ACODAREN include, pe lângă achitarea unor creanţe financiare, şi stabilirea unei colaborări astfel încât autovehiculele avariate şi reparate în baza unui dosar de daună emis de către Euroins Romania să fie livrate posesorilor mai repede. 
 
„Euroins Romania rămâne deschisă acordurilor reciproc avantajoase cu toate societăţile comerciale specializate în reparaţii auto cu condiţia ca toate tarifele să poată fi agreate în concordanţă cu statisticile oficiale existente până la acest moment”, precizează asigurătorul.
 
Asigurătorul încearcă astfel să controleze tarifele impuse de unele service-uri auto, considerate prea mari de către firma de asigurări.
 
Service-urile auto AutoCar, controlate de Florin Pandele, au anunţat recent că se alătură demersului altor 7 service-uri, două dintre acestea fiind reprezentante BMW şi Mercedes, în solicitarea falimentului Euroins, pentru o datorie de 1,5 milioane lei.
 
În replică, Euroins, asigurătorul cu cele mai multe reclamaţii din piaţă la nivelul anului trecut, acuză service-urile că ar practica preţuri umflate la reparaţii, şi de peste 5 ori peste media pieţei, motiv pentru care le-a făcut sute de plângeri penale şi le-a deschis şi procese în instanţe.
 
Pe de altă parte, Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a amendat conducerea Euroins pentru neîndeplinirea la termenele scadente a unora dintre obligaţiile prevăzute în planul de măsuri stabilit în sarcina societăţii în ultima decizie de sancţionare, când asigurătorul a fos amendat cu 500.000 de lei pentru nereguli la soluţionarea dosarelor de daună.
 
Mihnea Tobescu, directorul general al Euroins, şi Milena Guentcheva, directorul general adjunct al firmei de asigurări, au fost amendaţi cu 100.000 de lei şi respectiv 50.000 de lei de către ASF.  

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările