
Compania Braiconf SA, cel mai mare producător de cămăşi din România, cu o tradiţie de 70 de ani pe piaţă, îşi reconfigurează strategia şi închide majoritatea magazinelor, în special cele din mall-uri, mai ales după ce unele centre comerciale au continuat să ceară chirie în lockdown.
Braiconf SA îşi va reconfigura strategia cu
privire la segmentul său de retail, iar prin noua strategie pe care compania o
va implementa, o parte semnificativă dintre magazinele brandului, care nu sunt
conforme cu standardele impuse de produsele Braiconf, va fi închisă, urmând ca
noul concept de magazin să fie creat, în special pentru linia de cămăşi
premium.
Totodată, producătorul celei mai cunoscute
cămăşi româneşti informează că închiderea magazinelor Braiconf din mall-uri,
aşa cum este cazul celui din Cotroceni Park (AFI Cotroceni), face parte din
noua linie de business retail.
„Acest
lucru presupune o reconfigurare a reţelei de magazine din ţară şi redeschiderea
reţelei de magazine din străinătate, iar închiderea celor din mall-uri în
această perioadă reprezintă o creştere a mărcii Braiconf, dar şi o etapă nouă
în relansarea segmentului nostru de retail”, a declarat Silviu Dumitrache,
Preşedinte Braiconf.
Reprezentanţii companiei au specificat că noua
strategie de retail presupune închiderea majorităţii magazinelor, evaluând
portofoliul propriu de retail şi renunţând la spaţiile care nu se încadrează în
filosofia mărcii.
În plus, pe fondul schimbărilor aduse de
pandemie, decizia de a nu prelungi contractele cu mall-urile este una de
îmbunătăţire a strategiei de retail: „În contextul actual, nu ni s-a părut
potrivită solicitarea unor centre comerciale, precum Cotroceni Park (AFI
Cotroceni), de a continua să plătim chirie pe perioada în care magazinele nu au
putut fi folosite, în lockdown, dar şi pe perioada următoare, astfel că am
decis să nu prelungim astfel de contracte”, mai spune Silviu Dumitrache.
Braiconf mai deţine în prezent în portofoliul
său de retail 12 magazine în România, dar oferă şi opţiunea achiziţiilor online
pe site-ul propriu. Producţia anuală este de peste 800.000 cămăşi pentru mărci
precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Lacoste, Harmont&Blane, Hermes,
Kenzo, LVMH şi alţii.
Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: