Cel mai mare producător de cămăşi din România închide majoritatea magazinelor

Cel mai mare producător de cămăşi din România închide majoritatea magazinelor

Compania Braiconf SA, cel mai mare producător de cămăşi din România, cu o tradiţie de 70 de ani pe piaţă, îşi reconfigurează strategia şi închide majoritatea magazinelor, în special cele din mall-uri, mai ales după ce unele centre comerciale au continuat să ceară chirie în lockdown.

Ştiri pe aceeaşi temă

Braiconf SA îşi va reconfigura strategia cu privire la segmentul său de retail, iar prin noua strategie pe care compania o va implementa, o parte semnificativă dintre magazinele brandului, care nu sunt conforme cu standardele impuse de produsele Braiconf, va fi închisă, urmând ca noul concept de magazin să fie creat, în special pentru linia de cămăşi premium.

Totodată, producătorul celei mai cunoscute cămăşi româneşti informează că închiderea magazinelor Braiconf din mall-uri, aşa cum este cazul celui din Cotroceni Park (AFI Cotroceni), face parte din noua linie de business retail.

 „Acest lucru presupune o reconfigurare a reţelei de magazine din ţară şi redeschiderea reţelei de magazine din străinătate, iar închiderea celor din mall-uri în această perioadă reprezintă o creştere a mărcii Braiconf, dar şi o etapă nouă în relansarea segmentului nostru de retail”, a declarat Silviu Dumitrache, Preşedinte Braiconf.

Reprezentanţii companiei au specificat că noua strategie de retail presupune închiderea majorităţii magazinelor, evaluând portofoliul propriu de retail şi renunţând la spaţiile care nu se încadrează în filosofia mărcii.

În plus, pe fondul schimbărilor aduse de pandemie, decizia de a nu prelungi contractele cu mall-urile este una de îmbunătăţire a strategiei de retail: „În contextul actual, nu ni s-a părut potrivită solicitarea unor centre comerciale, precum Cotroceni Park (AFI Cotroceni), de a continua să plătim chirie pe perioada în care magazinele nu au putut fi folosite, în lockdown, dar şi pe perioada următoare, astfel că am decis să nu prelungim astfel de contracte”, mai spune Silviu Dumitrache. 

Braiconf mai deţine în prezent în portofoliul său de retail 12 magazine în România, dar oferă şi opţiunea achiziţiilor online pe site-ul propriu. Producţia anuală este de peste 800.000 cămăşi pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Lacoste, Harmont&Blane, Hermes, Kenzo, LVMH şi alţii.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările