Soluţia primei instanţe, a Tribunalului Bucureşti, a fost corectată parţial de către Curtea de Apel Bucureşti, care a admis în parte apelul formulat de AQUA Carpatica, conform Hotărârii 580/2018.16.05. Soluţia nu este una definitivă, procesul urmând a continua la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, unde avem convingerea că vom câştiga definitiv.

De altfel, Autoritatea Europeană competentă în domeniul proprietăţii intelectuale (EUIPO – European Union Intellectual Property Office), familiarizată cu nenumărate sticle pătrate – poligonale şi cu rolul funcţional al acestei forme, a constatat deja că există o distinctivitate clară între cele două mărci: culoarea albă este diferită de cea neagră, sintagma AQUA Carpatica evident diferită de sintagma VodaVoda, apa minerală este clar altă categorie decât apa de izvor. În plus, arhetipul unei sticle pătrate – poligonale (inregistrat de altfel incă din 1866 în Statele Unite) nu poate fi obiect de proprietate intelectuală al nimănui. De aceea, ne exprimăm încrederea noastră deplină în justiţia din România şi suntem convinşi că aşa cum s-au pronunţat soluţiile de către instanţele europene, se va constata şi aici distinctivitaea clară a celor două branduri.

AQUA Carpatica este un succes considerabil, bazat pe preferinţele consumatorilor care au apreciat puritatea, lipsa sau conţinutul scăzut de nitraţi, gustul şi mineralizarea izvoarelor AQUA Carpatica ca valori esenţiale ale brandului.

AQUA Carpatica va face recurs pentru a transforma acest apel câştigat parţial într-o decizie definitivă cu câştig de cauză totală.