Notarii somaţi să vireze restanţele de bani din tranzacţiile imobiliare către Primăria Sibiu

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Notarii actualizează o dată pe an expertizele privind valoarea de circulaţie a imobilelor

Municipalitatea sibiană le cere notarilor din oraş să vireze cei 50 la sută din impozitul stabilit în urma înstrăinării bunurilor imobile din Sibiu.

CITIŢI ŞI:

Mii de studenţi sibieni se pregătesc să devină şomeri cu acte în regulă

Cel mai dur raliu de offroad din lume începe sâmbătă la Sibiu

E oficial. Gaz Metan Mediaş se mută la Sibiu!

Administraţia locală a explicat luni faptul că notarii publici au obligaţia odată cu intrarea în vigoare a legii 76/2010,  să vireze cota de 50% din impozitul stabilit în urma înstrăinării bunurilor imobile, la bugetul unităţilor administrative teritoriale. „Contul în care se vor vira aceste taxe rezultate din transferul bunurilor imobiliare de pe raza Municipiului Sibiu este următorul: RO86TREZ57621030218XXXXX şi este deschis la Trezoneria Sibiu, cod fiscal 4270740”, a explicat Carmen Chiş, de la Biroul de presă al Primăriei Sibiu.

Totodată, notarii publici au obligaţia ca o dată cu plata, să depună borderou care să cuprindă părţile contractante, imobilul care a fost obiectul fransferului dreptului de proprietate, impozitul încasat şi cota cuvenită bugetului local Sibiu.

Pentru ultimele noutăţi din Sibiu, click pe poza de mai jos: