Bucuresti:Anchetă pentru „Frunza lui Udrea”

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Consorţiul THR-TNS, contractat de Ministerul Turismului pentru crearea acestuia nou simbol pentru promovarea ţării noastre, o jumătate de frunză, nu va primi niciun ban până nu va lămuri situaţia.

Scandalul izbucnit chiar în ziua lansării noului brand de ţară se lasă cu reacţii dure atât din partea specialiştilor în publicitate, cât şi a responsabililor din Ministerul Turismului.

În timp ce Elena Udrea, ministrul Turismului, a declarat ieri, la Shanghai, că nu are nicio idee cum s-a ajuns la similitudinea izbitoare dintre „frunza” noastră şi cea comercializată pe Internet, cu doar 250 de dolari, surse din cadrul aceleiaşi insituţii susţin că spaniolii de la THR-TNS nu vor primi banii până nu vor explica asemănarea. Ministerul Turismului a cheltuit 850.000 de euro pentru întreaga relansare a brand-ului de ţară.

Nici mesajul nu este clar
Specialiştii din publicitate, precum Bogdan Naumovici, au explicat aseară, la postul de radio RFI, că nu doar logo-ul este problema acestei campanii.

„Nu înţeleg ce vrea să spună <Grădina Carpatină>. Sper să se fi descoperit recent vreo astfel de grădină în Munţii Carpaţi, pentru că, altfel, este chiar o inducere în eroare. Oricum, vechiul brand, <Romania, land of choice> mi se pare mult mai ofertant”, a explicat Naumovici.
 
Al şaptelea eşec
Ministrul Udrea a ales să lanseze noul brand turistic de ţară al României la Expoziţia Mondială de la Shanghai, pentru că există şansa de a fi văzut de peste şapte milioane de vizitatori, cât se estimează că vor trece pragul, pavilionului românesc, până la închiderea din toamnă a expoziţiei.

Lansarea a fost făcută în prezenţa gloriilor sportive Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gică Hagi, care au asistat la „lansarea primului brand turistic profesionist al Româniaei”, după cum a precizat ministrul Udrea.

De fapt, al şaptele eşec, într-un şir păgubos, început cu „Eterna şi fascinanta României” de la mijlocul anilor’90.

Sunt bani de aruncat pe geam
A urmat falimentarul „Fabricat în România”, de acum 10 ani, după care a fost tot o creaţie a Ministerului Turismului, din anul 2004, „România mereu surprinzătoare” pe care s-au dat 2 milioane de euro, fără nici un succes.

„Fabulospirit”, de la Ministerul de Externe, a costat şi el 110.000 de euro, iar „România land of Choice”, tot de la Ministerul Turismului, de anul trecut , care a mai trimis pe „apa sâmbetei” încă 1,4 milioane de euro, a fost tot fără niciun rezultat.

 Cu tot scandalul pe care îl produce „frunza lui Udrea”, ministrul Turismului merge înainte şi afirmă că  până în anul 2013 mai sunt de cheltuit peste 74 de milione de euro din fonduri europene, pentru promovarea turismului românesc.

Mai multe pentru tine:
Nu rata cele mai dulci cadouri pentru copii de Moș Nicolae și Crăciun 2025 – Pachete festive, reduceri eMAG și surprize sub 50 de lei
Nu trimite cadouri de sărbători înainte să vezi aceste șosete de Crăciun – modelele cele mai cool, oferte și idei care vor aduce zâmbete în familie
Sărbători fără balonare, indigestie sau reflux: Top remedii naturale și cel mai puternic antioxidant românesc care-ți dau energie și digestie perfecte
Descoperirea terifiantă făcută de o femeie, după ce soțul a murit în vacanța din Cipru! Ce au găsit medicii în corpul bărbatului
Magia Crăciunului în familie: pulovere, pijamale și șosete asortate pentru momente cozy și cadouri de neuitat – amintiri festive alături de cei dragi
Ce s-a descoperit după autopsia medicului Ștefaniei Szabo. Nu a murit din cauza unui infarct sau AVC
Ilie Bolojan și Ioana Fâșie, căsătorie în secret. Cine este femeia care aduce fericire în viața premierului. Ce studii are și cu se ocupă?
Top of the Top Hervis Sport 2025/2026: Oferte iarnă, produse Top Seller și reduceri 20% de neratat
Monica Pop, dată afară din restaurant! Ireal ce i-a făcut un angajat medicului și prietenelor sale: „Bineînțeles că și ospătarii și ceilalți participanți, erau consternați”
Gestul superb făcut de Regele Charles pentru Kate Middleton, nora lui preferată! A fost un moment emoționant
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat