Aeroportul Otopeni devine neîncăpător

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Aglomeraţie Aeroportul Otopeni FOTO Victor Ponta

Aeroportul Otopeni ocupă un loc ruşinos în clasamentul aeroporturilor cu celor mai bune servicii din lume şi situaţia ar putea deveni şi mai rea, datorită faptului că nu mai face faţă numărului de pasageri.

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti anunţă că a înregistrat, în primele şase luni ale anului 2019, cumulat pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Bucureşti-Băneasa Aurel Vlaicu, un trafic aerian de 6,85 milioane pasageri şi 69.687 mişcări de aeronave (aterizări şi decolări).

Numărul pasagerilor care au tranzitat cele două aeroporturi ale Bucureştiului în primul semestru din 2019 a înregistrat o creştere de 8,7 %, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, această evoluţie încadrându-se în tendinţa europeană generală.

Pe aeroporturile Capitalei s-a înregistrat, de asemenea, şi o creştere a numărului de mişcări de aeronave, depăşind statistica primelor şase luni ale anului 2018 cu un procent de 7,5 %.

Pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti s-au înregistrat 6,85 milioane de pasageri cu o creştere de 8,19 %, iar pe Aeroportul Internaţional Bucureşti Băneasa- Aurel Vlaicu creşterea este de 25%, cu un total de 12.644 pasageri înregistraţi de la începutul anului.

În ceea ce priveşte numărul de mişcări de aeronave, pe cele două piste ale Aeroportului Henri Coandă au fost înregistrate 59.037 aterizări şi decolări, iar Aeroportul Bucureşti Băneasa, s-a înregistrat o creştere de la 7.000 în primul semestru 2018 la 10.657 de aterizări/decolări în 2019.

Pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, operează în prezent 57 companii aeriene, care transportă pasageri către 128 destinaţii.

Servicii proaste                                                                                  

Un clasament efectuat la nivel mondial asupra celor mai bune companii aeriene şi aeroporturi, plasează Aeroportul Otopeni pe locul 129 din 132, la capitolul punctualitate şi servicii acordate clienţilor.

„Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni, principalul aeroport al României, a fost clasat pe locul 129 din 132 (faţă de 116 din 141 în 2018). Otopeni a obţinut 6 puncte la punctualitate, 6.1 la calitatea serviciilor şi 6 punte la calitatea serviciilor de vânzare cu amănuntul, scorul total fiind de 6.03”, a informat AirHelp, autorul clasamentului.

Mai multe pentru tine:
Un obiect unic pe teritoriul fostei provincii romane Dacia, descoperit la Turda
Cauza morții bateristului Marius Keseri de la Direcția 5. Prietenii rup tăcerea. „Boala cumplită îl schimbase, nu-l mai recunoșteai. Venea la biserică să se roage”. Ultimele fotografii
Cancerul pulmonar nu mai e „boala fumătorului”. Ce arată un nou studiu și cine e cel mai expus
Revolta profesorilor crește după blocarea plăților din instanță: „Dacă nu reacționăm în niciun fel ne săpăm singuri groapa”
Neliniște la palat! Ce crede familia regală britanică despre apariția lui Meghan Markle la Săptămâna Modei de la Paris
Cea mai puternică rugăciune! Spune-o zilnic şi scapi de orice rău
Alimentul care nu trebuie să lipsească din farfuriile românilor. Dr. Virgiliu Stroescu îl recomandă în fiecare zi: „Ne curăță și ne vindecă tot organismul”
Eduard, un copil de 10 ani, crescut de bunici și abandonat de părinți, luptă pentru viață! A vomitat sânge și are nevoie de o operație urgentă la inimă. AJUTĂ ȘI TU!
Oana Roman nu îl mai menajează pe Botezatu! „Se îmbracă de zici că vrea să impresioneze un extraterestru cocalar”
Femeile care au înfruntat foamea, frica și moartea: adevărul despre cum a distrus Uniunea Sovietică Moldova anilor ’40
De ce Eugen Cristea și Anca Pandrea simt în casă energia persoanelor moarte: „Nu oricine poate”. Și Mihai Onilă are o legătură paranormală cu fiica-înger: „O aud mental”