Publicaţia britanică „The European Times“ va promova Braşovul
0Englezii vor să arată că România are un mare potenţial de investiţii, dar şi turistic. A fost ales Braşovul deoare este preferatul turiştilor străini, dar şi pentru că în zonă sunt multe fabrici cu capital străin.
Jurnaliştii de la „The European Times“ au sosit la Braşov pentru a face reportajul şi s-au întâlnit cu autorităţile locale. Ei vor să ia interviuri investitorilor străini şi să arate că la Braşov există poveşti economice de success. „România este o poartă între Est şi Vest şi reprezintă o bună oportunitate de deschidere, atât dinspre Asia către Europa, cât şi invers. Un alt plus este faptul că face parte din Uniunea Europeană. Braşovul este situat, practic, în inima ţării şi are un foarte bun potenţial turistic. Mai mult, este un oraş multicultural, prin prezenţa comunităţilor de germani şi maghiari, pe lângă cea a românilor“, a declarat Vojko Mladinic, unul din membrii „The European Times” prezenţi la Braşov, citat de bzb.ro.
Autorităţile locale spun că reportajul ce va fi publicat luna viitoare va fi o promovare extraordinară pentru Braşov. „Oamenii vor putea vedea judeţul şi cu bune şi cu rele. Dar cred că avem cu ce ne mândri şi nu trebuie să facem campanie pentru acest lucru. Există potenţial uman, iar când infrastructura se va aşeza, sunt toate condiţiile ca Braşovul să explodeze, în sensul bun al cuvântului“, a declarat prefectul Mihai Mohaci.
„The European Times” este pe piaţă de 25 de ani, iar jurnaliştii au mai făcut două reportaje în România, ambele în capital. Publicaţia are 410.000 de cititori pe print şi încă 1 milion de abonaţi online.
Pe aceeaşi temă:
Braşovul a atras cei mai mulţi turişti străini în 2013
Castelul lui Dracula, obiectivul turistic nr1 al României
Braşovul este capitala industriei auto în România
2013, anul angajărilor la Braşov