ATENŢIE: Revocarea accesului la serviciul de depunere on-line
0Direcţia Generală a Finanţelor Publice judeţ Brăila informează contribuabilii, deţinători de certificate digitale pentru semnătura electronică, despre procedura de revocare a accesului la serviciul de depunere online.
Dacă revocarea dreptului de utilizare a serviciului „Depunere declaraţii online"se solicită de către titularul certificatului calificat, atunci acesta completează formularul 151 „Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere declaraţii online"care se descarcă de la adresa: http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/cerere_151_2009.pdf.
Cererea se listează, se semnează de titularul certificatului şi de către contribuabil, se scanează şi se transmite prin e-mail pe adresa admin.portal@mfinante.ro.
2.Dacă revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicită de o persoană diferită de persoana pentru care acest drept a fost obţinut, formularul 151 se depune în format hârtie, semnat şi ştampilat de către contribuabil, la unitatea fiscală în a cărei rază contribuabilul îşi are domiciliul fiscal.Cererea va fi însoţită de :
- actul de autorizare a funcţionării contribuabilului, în original şi copie
- documentul de identitate al persoanei care solicită revocarea certificatului digital, în original şi copie.
- împuternicire eliberată de contribuabil, din care rezultă dreptul solicitantului de a revoca dreptul de utilizare a serviciului Depunere declaraţii online.
Atenţie : Prin formularul 151 nu se anulează certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul de depunere declaraţii fiscale online.
Persoanele interesate pot consulta site-ul A.N.A.F., la adresa www.anaf.ro, secţiunea Declaraţii electronice/Informaţii depunere declaraţii/Instrucţiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaraţiilor.