Răspunsul companiei Orange în cazul românilor înșelați cu telefoane „gratis”

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania Orange a răspuns solicitării „Adevărul” de a oferi un punct de vedere cu privire la reclamațiile unor maramureșeni. Aceștia s-au trezit cu facturi mai mari, după ce au primit un telefon gratis.

Oamenii s-au trezit cu facturi mai mari după o lună FOTO pexels.com

Oamenii spun că au fost păcăliți să primească un telefon mobil gratis, doar cu prelungirea contractului, dar s-au trezit cu facturi mult mai mari după o lună. Mai multe reclamații au fost înregistrate la OPC, după ce oamenii nu au fost mulțumiți de răspunsul primit la magazin.

O femeie de 59 de ani și o bătrână de 79 de ani au declarat reporterului „Adevărul” că cea care le-a oferit telefonul în magazinul companiei „era de la București”, nu angajata magazinului. Mai mult, pentru că „doamna a fost atât de drăguță”, bătrâna chiar i-a făcut cadou o pereche de cercei.

Vezi aiciRomâni înșelați de o companie de telefonie mobilă. Mai multe reclamații la OPC

Însă după o lună a constatat că în loc să plătească 54 de lei ca și până acum, factura telefonică era de 175 de lei, sumă foarte mare pentru veniturile ei de pensionară. Ambele au făcut reclamație la OPC, însă fără prea mari așteptări. „Au spus că este cuvântul meu împotriva cuvântului ei. Dar vreau cel puțin să nu mai pățească nimeni așa ceva”, a mai spus atunci femeia de 51 de ani.

Bătrâna a fost păcălită că telefonul este gratis FOTO pexels.com

Reprezentanții companiei spun că „angajații discută cu clienții și se asigură că sunt corect informați”.

Ofertele din magazinele Orange sunt făcute în baza campaniilor curente de marketing. Atât colegii, cât și partenerii noștri reprezentanți de vânzări discută cu clienții și se asigură că aceștia sunt informați corect și complet, iar condițiile de vânzare sunt în conformitate cu normele legale în vigoare. În același timp, vânzătorii din rețeaua de magazine Orange shop și Orange stores pot face deplasări, în funcție de disponibilitatea pentru înlocuire pe anumite poziții, pentru cursuri de formare personală etc”, arată comunicatul transmis de către companie.

De asemenea, mai transmit că există un număr de telefon unde se pot înregistra astfel de reclamații.

Facem toate eforturile pentru a raspunde nevoilor clienților nostri și a le oferi o experiență la cele mai înalte standarde în magazinele noastre, însă, dacă există nemulțumiri, avem toată deschidere să discutăm situațiile particulare prin apel în call center – 300”, se mai arată în document.

Mai multe pentru tine:
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
În timp ce Katy Perry e îndrăgostită lulea de Justin Trudeau, Orlando Bloom nu mai acceptă să aibă orice iubită
Creștere importantă a pensiilor pentru o categorie de români. Cine va primi cu 275 de lei mai mult lunar din 2026
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Presupusul iubit al Rodicăi Stănoiu dezvăluie, în sfârșit, adevărul despre relația lor. Marius Calotă spune cine moștenește averea de milioane de euro VIDEO
Ce spune despre România un vlogger american ce a fost arestat în Rusia: Nu există nimic similar!
Lenjerii de Crăciun care aduc magia sărbătorilor în dormitor – Stoc limitat! Alege cadouri cozy și festive pentru întreaga familie
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate