Târgurile care au atras cei mai mulţi vizitatori la Romexpo în 2012

0
Publicat:
Ultima actualizare:
În anul 2012, Romexpo a organizat un număr record de evenimente, la care au participat aproximativ 300.000 de persoane. FOTO Adevărul

Târgurile de produse alimentare Indagra şi Alimenta, expoziţia de bunuri de larg consum Tibco şi târgurile de produse tradiţionale au atras în acest an cei mai mulţi vizitatori la Romexpo, care a organizat 46 de târguri şi expoziţii la care au venit aproximativ 300.000 de persoane.

 

„Rezultatele înregistrate de-a lungul acestui an au evidenţiat o creştere cu 30% în materie de firme expozante, respectiv suprafaţa expoziţională închiriată comparativ cu anul 2011, când au fost organizate 38 de târguri, în cadrul cărora au participat 2.000 de firme expozante, fiind vizitate de 230.000 de persoane“, a declarat, pentru Mediafax, Mariana Suciu, directorul general al Romexpo.

În acest an, Romexpo a organizat un număr record de evenimente, respectiv 46 de târguri şi expoziţii, care au reunit peste 2.600 de firme din 43 de ţări şi un număr de 300.000 de vizitatori.

Târgul de turism, TMA (Festival de spiritualitate, medicină alternativă şi terapii complementare) şi un târg de produse tradiţionale au adus la Romexpo în perioada 15-18 martie circa 25.000 de vizitatori.

Construcţiile şi amenajările au atras şi ele un număr important de persoane. Astfel, aproximativ 15.000 de vizitatori au venit între 29 martie şi 1 aprilie pentru Construct Expo, Ambient Expo, Antique Market (târg de obiecte de artă şi antichităţi), Expo Flowers&Garden (expoziţie internaţională de flori, amenajări peisagistice şi grădinărit) şi un alt târg de produse tradiţionale.

Târgurile de produse tradiţionale se bucură de un succes constant, iar Romexpo nu a ezitat să le exploateze. Au fost organizate 11 astfel de manifestaţii în acest an, în paralel cu diverse alte târguri.

„În pofida situatiei economice dificile, începând cu acest an, din ce în ce mai multe firme au ales să investească mai mult în promovare prin participarea la expoziţii, conştientizând că astfel de manifestări reprezintă o ocazie de a-şi prezenta potenţialul, de a stabili noi relaţii sau de a-şi fideliza clientii tradiţionali, cât şi pentru oportunitatea identificării de proiecte ce vizează investiţiile viitoare. Contactul direct dintre furnizor şi beneficiar rămâne, pâna la urmă, cel mai eficient mod de promovare şi vânzare a produselor sau serviciilor“, a mai spus Mariana Suciu.