Workshop gratuit de comunicare pentru studenţi şi masteranzi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Studenţii şi masteranzii interesaţi de domeniul comunicării pot aplica online pentru a participa la o serie de workshopuri gratuite în cadrul unui program intitulat "Brand Enthusiasts Community".

Progrmul se adresează studenţilor înscrişi la facultăţile de Marketing, Sociologie, Comunicare, Relatii Publice, Media şi Jurnalism.

Ca să fie selectaţi în proiect, studenţii trebuie să trimită un mesaj privat pe pagina de Facebook a organizatorului, agenţia de cercetare Reveal Marketing Research, în care să dea un exemplu de brand pe care îl consideră foarte bine construit în percepţia consumatorilor, şi să-şi justifice alegerea.

Mesajul trebuie să conţină şi numele complet, facultatea şi specializarea, anul de studiu, adresa de email, numărul de telefon, iar aplicanţii cu cele mai bune răspunsuri vor fi contactaţi pentru înscrierea pe lista de participare.

Primele seminarii de coaching vor avea loc în perioada 21-23 iunie, joi, vineri şi sâmbătă, la sediul agenţiei.

Cele trei zile de workshop vor aborda trei problematici: Industria de comunicare din România, Cercetarea de Piaţă şi Poziţionarea Brandului, Career Coaching.

La discuţii va fi prezent şi un invitat surpriză - Communication Officer al unei importante multinaţionale din România.

Programul "Brand Enthusiasts Community" se derulează până în luna octombrie a anului 2013, iar următorul workshop este programat în toamnă, în perioada 27-29 septembrie.

Proiectul este inclus în planul de Corporate Social Responsibility 2012-2013 al agenţiei de cercetare Reveal şi susţinut de Institutul Aspen România.

Ideea de a-l realiza a apărut din dorinţa de a contribui la dezvoltarea tinerilor studenţi şi masteranzi prin împărtăşirea experienţei acumulate în mediul business al industriei de comunicare.

"Ne dorim să ajutăm tinerii să îşi aşeze bazele unei cariere, iar pentru asta, ei trebuie să înţeleagă care sunt aşteptările angajatorilor din industrie dar şi domeniul care li se potriveşte cel mai bine. Acestea sunt cele două direcţii pe care le urmărim prin programul "Brand Enthusiasts Community: un ghidaj în carieră şi oportunitatea de a lua contact direct cu actorii din industria de comunicare", spune Marius Luican, directorul general Reveal Marketing Research.

Mai multe pentru tine:
Sute de monede antice din aur și argint, descoperite într-o locație secretă
Cauza morții bateristului Marius Keseri de la Direcția 5. Prietenii rup tăcerea. „Boala cumplită îl schimbase, nu-l mai recunoșteai. Venea la biserică să se roage”. Ultimele fotografii
Românii care au vizitat una dintre cele mai izolate și ieftine țări din lume. Ce i-a impresionat cel mai mult: „Un gest simplu, dar cu o semnificație profundă”
„Am rămas în chiloți!” Momentul terifiant trăit de un român celebru pe cel mai înspăimântător aeroport din Europa
Prințesa Rajwa a dus moda din Iordania la Palatul Elysée din Paris! Întâlnire istorică cu Brigitte și Emmanuel Macron
Eduard, un copil de 10 ani, crescut de bunici și abandonat de părinți, luptă pentru viață! A vomitat sânge și are nevoie de o operație urgentă la inimă. AJUTĂ ȘI TU!
I-a donat propriul rinichi, dar n-a fost invitată la nunta Selenei Gomez. Cum explică donatoarea trădarea
Val de ură după nunta lui Dorian Popa din Maldive. Artistul, făcut praf după ce a publicat acest video cu mireasa
MAE a emis o atenționare de călătorie pentru cei care călătoresc în Belgia: traficul aerian și transportul public, perturbate de o grevă națională
Șefa ANM răspunde acuzațiilor cu privire la Codul roșu anunțat în Capitală. Elena Mateescu: „Ne raportăm la criterii clare”
Cu ce se delectează în mod frecvent Prințesa Charlene, Prințesa Kate sau Regina Letizia. Mâncărurile preferate ale nobililor