Branduri de Moldova. Companiile autohtone vor să îmbrace mai mulți moldoveni

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Branduri autohtone

Astăzi a fost lansată campania de promovare „Din ♥ branduri de Moldova" care-și propune să sporească loialitatea şi mândria consumatorilor moldoveni faţă de brandurile locale. În cadrul campaniei participă 15 companii moldoveneşti ce au 17 branduri pe piaţa locală.

Participanții spun că acțiunea vine cu două mesaje: produsele fabricate în Moldova pot concura cu cele de import atât la nivelul calităţii, cât şi al preţului și pot contribui la sporirea mândriei naţionale. În cadrul lansării campaniei, Valeriu Lazăr, ministrul Economiei a îndemnat producătorii moldoveni să urmeze exemplul celor 15 companii implicate în proiect şi să dezvolte branduri proprii, iar consumatorii - să poarte cu mândrie produsele locale.

 

CLICK PENTRU GALERIE

„Industria uşoară este una din ramurile cele mai competitive din economia Republicii Moldova, atrăgând şi executând comenzi pentru cele mai mari branduri din lume. Una din priorităţile pentru companiile din sector este acum trecerea treptată de la acordarea serviciilor partenerilor străini la fabricarea produselor de înaltă calitate sub marca comercială proprie şi însuşirea noilor pieţe de desfacere", a declarat Valeriu Lazăr.

Acesta a fost completat de către William H. Moser, ambasadorul SUA în Republica Moldova. „Este important că produsele din Moldova sunt competitive pe plan internațional. Mai mult, dezvoltarea acestei industrii, sporește economia și generează noi locuri de muncă, iar beneficiarii sunt cetățenii Republicii Moldova", a mai adăugat diplomatul american.

Ce este „Din ♥ branduri de Moldova“

Campania este la cea de-a doua ediție, sprijinită financiar de Proiectul Agenţiei Statelor Unite pentru Dezvoltare Internaţională, USAID, CEED II. În acțiune sunt implicate vedetele autohtone precum Nata Albot, Geta Burlacu, Carisma, Cătălin Josan, Alexandru Manciu şi Olga Tira. Campania „Din ♥ branduri de Moldova" a fost inițiată în Martie 2012 în parteneriat cu 12 companii autohtone din industria ușoară, care au creat mărci de succes pe piața locală. O mare parte dintre acești producători sunt asistaţi de proiectul în consolidarea mărcilor proprii, abilităților de design a colecțiilor și a capacităților de marketing. În ediția de toamnă a campaniei, care va dura în perioada 1 septembrie - 30 octombrie 2012, vor participa 15 producători de haine, încălțăminte și accesorii, reprezentând 17 mărci comercializate în Moldova.

Mai multe pentru tine:
De ce se adaugă o lingură de mălai în compoziția sarmalelor. Un truc folosit de bucătăresele din Moldova
Cornel Dinu spune ce pensie încasează, după 40 de ani petrecuți la Dinamo: „Asta-i o țară, un stat care nu-și servește locuitorii, fură de la ei”
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Obiceiul adorabil de la Palatul Regal britanic, în ajun de Crăciun. Cum se împarte fericirea între prinți și prințese
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Dovada că Alessia Pop, câștigătoarea Vocea României, s-a cunoscut cu Theo Rose înainte de a urca pe scena concursului de la PRO TV. Unde au fost cele două
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate