Două turiste, ameninţate de un angajat al unui restaurant din Mykonos, după un prânz de 600 de euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:

O turistă americană şi fiica ei au acuzat un restaurant de pe insula grecească Mykonos că le-a înşelat şi că au fost ameninţate de un angajat, după ce femeia nu a vrut să plătească nota de 600 de euro pentru două cocktail-uri şi o porţie cu două picioare de crab, relatează Daily Mail.

Brenda Molton şi fiica ei de 19 ani, Kaylea Molton, au decis să se bucure de soare aşezându-se, la insistenţele unui angajat al restaurantului DK Oyster, pe şezlongurile de pe plaja Platis Gialos. La un moment dat, cele două femei au decis să comande două cocktail-uri şi două picioare de crab, însă angajatul, care insistase ca cele două să se aşeze pe şezlongurile respective, le-a adus un meniu în care se aflau doar preparatele, nu şi preţurile, conform spuselor turistei. 

Molton a spus că efectuase deja comanda când a observat că turiştii care stăteau pe plajă le avertizau să nu comande altceva. 

După cele două ore petrecute pe plajă, femeile s-au îndreptat către restaurant pentru a achita consumaţia. Acolo, au avut surpriza de a da peste o notă astronomică. Mama şi fiica afirmând că băuturile şi mâncarea pe care au comandat-o nu poate justifica preţul. 

Confruntarea a început după ce li s-a cerut să intre în restaurant pentru a plăti nota în valoare de 600 de euro.

„Am intrat şi am văzut un om stând la o masă. "Jos", mi-a spus şi mi-a arătat nota de plată. Aproape am leşinat. Le-am spus că două mojitos şi două picioare de crab nu pot face 600 de euro. Nu voi plăti”, a declarat Molton, conform Daily Mail.

După ce turista a spus că nu va plăti nota, un angajat a ameninţat-o că va chema poliţia şi că nu se va putea întoarce în SUA. 

După ce nota a fost achitată, la plecarea din restaurant, turista a început să avertizeze trecătorii să nu intre în restaurant pentru a evita preţurile scandaloasele şi presupusele practici comerciale proaste, însă a fost confruntată din nou de personalul restaurantului. 

"Şeful restaurantului a ieşit furios şi ne-a abordat ameninţător. Am ridicat imediat vocea. Am strigat la el...", a adăugat turista.

De asemenea, femeia a spus că o doamnă s-a apropiat de ea şi i-a spus că a văzut o scenă asemănătoare la restaurant cu o zi înainte şi că poliţia a fost implicată. 

Brenda a solicitat consultanţă juridică şi a depus o plângere la subdirecţia Poliţiei Mykonos. 

„Brenda Molton vrea ca vinovaţii să fie pedepsiţi şi incidente similare să nu se întâmple altor turişti", a declarat avocatul ei, Marizanna Kikiri, pentru THEMA

Pagina Tripadvisor a restaurantului este inundată de recenzii negative ale clienţilor care au afirmat că au fost ademeniţi cu aceeaşi strategie: chelneri insistenţi care ofereau „şezlonguri gratuite”, descrieri vagi ale preţurilor şi note astronomice. 

Restaurantul a răspuns unei recenzii negative de pe site şi a scris: „Nu există o ţară liberă în lumea occidentală care să ne forţeze să explicăm fiecărui client de ce percepem taxa aşa cum o facem. Cu toate acestea, am încercat adesea să explicăm costul mare al notelor. L-aţi întreba pe Bugatti de ce are preţuri mari? Ai cere tuturor brandurilor de lux să-şi justifice preţurile? Puteţi opta pentru produse şi servicii mai ieftine. Nu există monopol”. 

DK Oyster a negat afirmaţiile conform cărora ar utiliza tactici îndoielnice pentru a atrage clienţi.

Răspunzând acuzaţiilor turistei, restaurantul a susţinut că autorităţile ar fi verificat plângerea şi nu au constatat nicio încălcare a acesteia.  

De asemenea, restaurantul a afirmat, pe Tripadvisor, că preţurile ridicate sunt explicate prin „materia primă de calitate superioară ”. 

Într-o declaraţie către THEMA, restaurantul a scris: „Toate articolele pe care le vindem în restaurantul nostru sunt enumerate în detaliu în meniu, în conformitate cu legea. Meniurile  sunt în faţa restaurantului nostru. Oferim meniurile clienţilor noştri înainte de a comanda. Pentru toate produsele noastre există documente legale“. 

Mai multe pentru tine:
O tânără prezentatoare a murit la nici 30 de ani
Prețurile au sărit în aer la Târgurile de Crăciun din Capitală! Cât au ajuns să coste vinul fiert, sărmăluțele și fasolea cu ciolan?! Vizitatorii au rămas uluiți!
Nu trimite cadouri de sărbători înainte să vezi aceste șosete de Crăciun – modelele cele mai cool, oferte și idei care vor aduce zâmbete în familie
Inspirație pentru bărbați: ținute urban casual și smart-casual de iarnă – Ghid complet, plus shopping online rapid
A iertat-o pe bunica regină, care l-a lăsat fără titlul de prinț. Nikolai, apariție spectaculoasă alături de Margareta a Danemarcei
Magia Crăciunului în familie: pulovere, pijamale și șosete asortate pentru momente cozy și cadouri de neuitat – amintiri festive alături de cei dragi
Nu cumpăra nimic înainte să vezi acest top 10 electrocasnice 2025 – cele mai bune alegeri pentru casă și cadouri de sărbători
Descoperirea terifiantă făcută de o femeie, după ce soțul a murit în vacanța din Cipru! Ce au găsit medicii în corpul bărbatului
Cât costă șuba ciobănească îmbrăcată de Diana Șoșoacă de 1 Decembrie? Verdictul dur al stiliștilor: „Se poartă numai la stână!” Moda e lansată, de fapt, de Gigi Becali
Sărbători fără balonare, indigestie sau reflux: Top remedii naturale și cel mai puternic antioxidant românesc care-ți dau energie și digestie perfecte
Echipament de schi fără greșeli: clăpari, cască, schiuri, bețe, snowboard și ochelari - ghidul complet pentru începători și familii. Ce să cumperi online