Cum a reușit un șofer de TIR român să avarieze o clădire de 600 de ani și să blocheze complet traficul dintr-un mic sat din Germania

0
Publicat:

Un șofer român a paralizat complet traficul într-un mic sat din Germania după ce a ignorat semnele de circulație și a un camion de 40 de tone pe o stradă îngustă. 

Șoferul de tir a ignorat complet semnele de circulație. FOTO: wdr.de

Autovehicul de mare tonaj a rămas blocat în curtea unei ferme din Solingen-Ohligs, în cursul serii de duminică, și a fost eliberat abia în ziua următoare. Incidentul a determinat temporar închiderea liniei ferate S-Bahn 1 în seara de luni, notează știridiaspora.ro. 

Șoferul s-a bazat exclusiv pe sistemul de navigație, ajungând să rămână blocat în incinta unei ferme mici, anunță poliția. 

Acesta a ignorat anterior mai multe restricții legate de greutate și a circulat cu semiremorca pe mai multe drumuri înguste. Potrivit autorităților, șoferul a provocat daune unui autoturism parcat și a traversat un pod peste linia ferată S-Bahn 1.

Podul nu era omologat pentru vehicule cu o greutate de 40 de tone, ci doar pentru cele cu o greutate de 12 tone. În urma unei evaluări a unui inginer structural, ruta S-Bahn a fost inițial închisă, dar a fost redeschisă aproape două ore mai târziu. Călătoria nebună a șoferului român s-a încheiat atunci când semiremorca a rămas blocată între un hambar considerat monument istoric și o casă de lemn veche de peste 600 de ani de la ferma „Keusenhof” din satul Ohligs.

Camionul a fost remorcat din curtea fermei cu ajutorul a două vehicule de tractare mai mici. Șoferul român a reușit să manevreze mașina independent. Serviciul de tractare a deplasat semiremorca în direcția corectă pentru a minimiza riscul de avarii suplimentare la clădiri.

Camionul, încărcat cu o cantitate considerabilă de pâine prăjită, a fost descărcat în prealabil. Aceasta a fost o măsură preventivă a poliției pentru a evita o nouă traversare a podului cu o greutate prea mare, notează sursa citată. 

Autoritățile germane speră acum ca șoferul să  acopere costurile reparațiilor, în special cele aferente casei de lemn în cel mai scurt timp posibil.