Sony: Piaţa de televizoare va creşte cu cel puţin 30% în 2014
0Campaniile de reduceri derulate în acest an de către marii retaileri, dar mai ales ediţia din acest an a Black Friday vor genera o creştere de cel puţin 30% a pieţei de televizoare, evoluţie nemaiîntâlnită în piaţa de profil încă de dinainte de criză, conform estimărilor Sony România, unul dintre cei mai mari jucători pe acest segment.
Intr-un interviu acordat wall-street.ro – Lucian Radulescu, country manager al Sony in Romania si Republica Moldova, se arata surprins de evolutia pietei in acest an, asta dupa ce estimarile de la inceputul anului nu indicau cresteri atat de mari. “Piata de televizoare a crescut intr-un mod neasteptat atat pentru noi cat si pentru piata, iar cea mai mare parte a evolutiei se datoreaza campaniilor de reduceri din acest an. In primele noua luni piata de televizoare a crescut cu 30 pana la 40%, in timp ce vanzarile noastre au crescut cu pana la 65%, o evolutie mult peste asteptarile bugetate la inceputul anului. (…) In ceea ce priveste evolutia pietei pana la finalul anului ne asteptam ca aceasta sa inregistreze un avans de circa 30%, la circa 900.000 de unitati. Este primul an de dupa criza cand vedem cresteri atat de mari”, a declarat Lucian Radulescu.
Potrivit acestuia, doar la campania de reduceri cu ocazia Black Friday din a doua jumatate a lunii noiembrie Sony a vandut nu mai putin de 7.500 de televizoare prin intermediul revanzatorilor (magazine proprii, magazine specializate si online), asta desi in oferta de reducere au intrat doar trei produse. “Am decis inainte de Black Friday sa propunem partenerilor nostri un numar de trei modele de televizoare, insa toate cu diagonale de peste 100 de cm, iar vanzarile au fost peste ce ne-am propus initial. Cel mai vandut model a fost un televizor cu o diagonala de 42 de inch, cu functie 3D, care a beneficiat de o reducere de 700 de lei fata de pretul initial, de la 3.000 de lei, la 2.300”, a mai spus seful Sony.
Citiţi continuarea articolului pe www.wall-streety.ro