Pune-ţi gratuit afişul pe un ecran digital în centrul Bucureştiului. Aplicaţia românească The Pole te ajută

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Joi, 28 noiembrie, utilizatorii de iOS pot testa în premieră în Bucureşti, gratuit, timp de 24 de ore, prima soluţie de advertising de pe mobil pe outdoor digital (DOH) creată de The Pole Society, un startup românesc.

Afişul de promovare al unui eveniment, al unui produs sau pur şi simplu un mesaj pentru a te face auzit în centrul oraşului devin vizibile rapid şi fără niciun cost în peste 40 de ecrane de OOH digital din Capitală, pe tot parcursul zilei de joi. 

The Pole este o aplicaţie care permite vizualizarea celor mai interesante evenimente din oraş cu ajutorul posterelor pe care le pun acestea în The Pole. 

Pe 28 noiembrie, aplicaţie se extinde şi la publicitate pe outdoor digital.

Noua soluţie este disponibilă oricărui utilizator care descarcă aplicaţia la nivel local şi internaţional. Întregul procesul durează între 30 de secunde şi câteva minute şi presupune crearea unui poster direct în telefonul mobil şi urcarea lui pe un ecran digital din centrul Bucureştiului.

Platforma prezentată în premieră de către The Pole este lansată în parteneriat cu mobilPay MasterCard Mobile, prima soluţie de plăţi cu telefonul mobil din România, dezvoltată de Netopia mobilPay şi Phoenix Media. 

O zi gratuită de anunţuri

Joi, 28 noiembrie, The Pole oferă gratuit timp de 24 de ore noua soluţie spre a fi testată. Oricine îşi instalează aplicaţia, în orice colţ al lumii întregi, poate să urce postere care sa devina vizibile in peste 40 de ecrane digitale din Bucureşti. 

Paşii sunt simpli: se descarcă aplicaţia The Pole (momentan iOS, Android în curând), se încarcă un poster deja existent sau se creează de la zero cu ajutorul unei palete de funcţii grafice şi în câteva minute posterul este vizibil pe un ecran digital selectat din lista disponibilă pentru Bucureşti. 

Pentru moment, aplicaţia acoperă peste 40 de ecrane digitale în Bucureşti, urmând să devină valabilă şi în alte destinaţii precum New York sau Dubai, începând cu 2014.

The Pole - startup lansat în 2013

The Pole  este o aplicaţie în care poţi atât să afli rapid ce evenimente au loc în jurul tău,  pentru a selecta, rezerva sau cumpăra bilete cât şi să creezi happening-uri şi a fost lansată în vara anului 2013.

The Pole se va extinde la nivel internaţional din 2014, oferind evenimente şi soluţii pentru cei care vor să găsească lucruri interesante de făcut în oraş până anul viitor.

Mai multe pentru tine:
Amal Clooney a îmbrăcat culoarea vedetă a toamnei! Avocata și-a făcut încă o dată celebrul soț extrem de mândru
Octavian Ursulescu rupe tăcerea. Ce relație era, de fapt, între Alexandru Arșinel și Stela Popescu? Mulți îi credeau soț și soție: „Un cuplu sudat numai pe scenă”
Alimentul care nu trebuie să lipsească din farfuriile românilor. Dr. Virgiliu Stroescu îl recomandă în fiecare zi: „Ne curăță și ne vindecă tot organismul”
Convorbire telefonică între Putin și Netanyahu. Poziția pe care președintele rus i-a comunicat-o premierului israelian în legătură cu planul lui Trump
România alb-negru: călătorie fascinantă prin hoteluri, stațiuni și vacanțe uitate din anii ’50–’70
Eduard, un copil de 10 ani, crescut de bunici și abandonat de părinți, luptă pentru viață! A vomitat sânge și are nevoie de o operație urgentă la inimă. AJUTĂ ȘI TU!
Rețetă turcească de salată de vinete cu iaurt și usturoi. E dietetică, delicioasă și sănătoasă
Mihai Trăistariu intervine în scandalul burselor: „Unde să lucreze studenții, să facă striptease noaptea?” Mesaj dur pentru guvernanți: „Asta nu mai e carte!”
Un obiect unic pe teritoriul fostei provincii romane Dacia, descoperit la Turda
Femeile care au copilărit în sărăcie poartă adesea aceste accesorii. Ce semnifică?
Vieți ca-n povești? Destinul tulburător al surorilor Guinness: blestemul unei dinastii de aur. Adevărul ascuns despre surorile Guinness