Netflix, creştere de milioane de abonaţi în primul trimestru din 2020. Topul celor mai urmărite producţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Shutterstock

Platforma de streaming Netflix a înregistrat aproximativ 16 milioane de abonaţi în primul trimestru al anului 2020, fiind depăşite estimările iniţiale şi stabilit un record privind câştigurile trimestriale, scrie Variety.

Serviciul de streaming a transmis că, în total, are 182,9 milioane de abonaţi plătitori la finalul primului trimestru, cu 22,8% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Iniţial, Netflix le-a spus investitorilor că se aşteaptă să aibă 7 milioane de noi abonaţi în trimestru, dar asta înainte ca virusul Covid-19 să forţeze milioane de oameni să rămână în case.

Din cauza suspendării producţiilor la Hollywood „anumite lichidităţi cheltuite pe conţinut vor întârzia”, iar unele titluri vor întârzia să fie lansate.

O altă consecinţă negativă a pandemiei, a spus Netflix, o reprezintă dolarul american care a afectat veniturile internaţionale. În plus, operaţiunile de asistenţă a clienţilor au fost perturbate serios înainte de a adăuga 2.000 de agenţi care lucrează remote.

Venitul Netflix pe primul trimestru a fost de 5,77 miliarde de dolari, asemănător estimărilor analiştilor, iar câştigul net, de 709 milioane de dolari, cu puţin mai scăzut decât era aşteptat pe Wall Street.

Pentru al doilea trimestru al anului, Netflix se aşteaptă să adauge 7,5 milioane de abonaţi. „Să sperăm că progresul împotriva coronavirusului va permite guvernelor să ridice curând măsurile de izolare la domiciliu. Când asta se va întâmpla, ne aşteptăm ca vizionarea şi creşterea să înceapă să scadă”, se arată în scrisoarea acţionarilor.

Unul dintre cele mai populare show-uri din ultima perioadă este „Tiger King”, despre care Nielsen a spus că a fost vizionat de 34,3 milioane de americani în primele zece zile de la lansare, depăşind al doilea sezon al serialului „Stranger Things”. Este înregistrată ca vizionare dacă un abonat urmăreşte 2 minute dintr-un program.

„Tiger King” a fost urmărit din 64 de milioane de gospodării, „Spenser Confidential”, din 85 de milioane, iar „Love Is Blind” din 30 de milioane.

Noul sezon a serialului „La Casa de Papel”, care a debutat pe 3 aprilie, a fost umărit din 65 de milioane de gospodării.

Mai multe pentru tine:
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Cornel Dinu spune ce pensie încasează, după 40 de ani petrecuți la Dinamo: „Asta-i o țară, un stat care nu-și servește locuitorii, fură de la ei”
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Dovada că Alessia Pop, câștigătoarea Vocea României, s-a cunoscut cu Theo Rose înainte de a urca pe scena concursului de la PRO TV. Unde au fost cele două
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
O companie cunoscută își închide toate cele 17 magazine din România. Au fost anunțate deja lichidări masive de stocuri
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Crăciun regal colorat la Sandringham. Prințesa Kate a ales carourile, iar Regina Camilla roșul
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie