„Femei singure care caută bărbaţi” şi alte dileme de pe Google în timp de pandemie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
”De ce nu se găseşte drojdie?” a fost cea mai mare dilemă a românilor în perioada pandemiei, la care au căutat un răspuns pe Google FOTO Shutterstock

Agenţia de marketing SEO Cupcake a realizat un top al dilemelor avute de utilizatorii români în perioada în care stau acasă. Nu lipsesc ”tuns acasă”, ”trandafiri din săpun” sau, bineînţeles, dilema acestor luni ”de ce nu se găseşte drojdie”.

Datele furnizate de SEO Cupcake au fost extrase cu ajutorul tehnologiilor ca Google Trends, puse la dispoziţie de motorul de căutare. Clasamentul este cu atât mai interesant pentru comercianţi şi antreprenori care activează în comerţul online şi nu numai.

„Dacă am lua Facebook ca un indicator al intereselor oamenilor, cu siguranţă putem spune că o parte dintre termenii căutaţi pe Google în perioada asta erau previzibili, cum ar fi reţeta pentru maia, tunsul acasă şi chiar amenajarea unui birou, unui spaţiu optim de muncă, acasă. Surpriza noastră a fost să vedem cât de mare a fost creşterea faţă de alte perioade. Ne bucură însă un lucru când ne uităm la acest clasament. Oamenii sunt deschişi să înveţe şi sperăm că o parte din îndeletnicirile deprinse în perioada asta nu vor fi pierdute pe termen lung”, a declarat Cristian Bolocan, Head of SEO Department, SEO Cupcake.

Mai jos puteţi regăsi căutările cele mai populare în perioada pandemiei, grupate pe categorii, şi de câte ori a crescut rata de căutare a acestor termeni.

Ce este… ? şi De ce?

#StaiAcasă

Reţete şi sfaturi în bucătărie

Curiozităţi despre religie

Sănătate şi igienă

Căutări amuzante în perioada crizei medicale

Sport şi activităţi fizice acasă