Cum au „exploatat“ marile companii gaura neagră

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Prezentarea primei imagini a unei găuri negre a marcat una dintre cele mai importante realizări din lumea ştiinţei, însă a devenit şi subiect de glumă şi promovare pentru unele dintre cele mai importante brand-uri ale lumii.

Fotografia găurii negre a fost folosită de câteva brand-uri în campanii de marketing inedite, notează paginademedia.

Astfel, Durex, Pepsi, Cartoon Network şi Netflix au găsit modalităţi de a-şi promova propriile produse prin intermediul deja celebrei imagini.

Cei de la Durex au publicat pe reţelele sociale imaginea unei prezervativ aplicat peste gaura neagră, notând următoarele: ”Ca şi restul lumii, noi înţelegem fascinaţia şi bucuria de a găsi o nouă gaură în univers”.

Cartoon Network a mers pe o rută cu care să rezoneze şi cei mici, transformând gaura neagră în ochiul lui Darwin, prietenul lui Gumball, personajul principal din desenul animat ”Uimitoarea lume a lui Gumball”.

Netflix a devenit deja celebră pentru campaniile inovative de marketing din social media, precum clipul video în care Irina Margareta Nistor traduce înjurăturile din serialul ”Narcos: Mexico”. De data aceasta, serviciul de streaming s-a folosit de imaginea găurii negre pentru a promova serialul Stranger Things, al cărui nou sezon se va lansa în data de 4 iulie, folosind un citat al unuia dintre personajele serialului.

Nici Pepsi nu a rămas pe dinafară, publicând un videoclip care arată că, în realitate, gaura neagră este doar un pahar de Pepsi zero zahăr.

Contul oficial de twitter al filmelor X-Men a intrat şi el în joc, făcând o legătură între imagine şi personajul principal al filmului Dark Phoenix, Jean Gray, care se va lansa în curând în cinematografe.

Mai multe pentru tine:
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Obiceiul adorabil de la Palatul Regal britanic, în ajun de Crăciun. Cum se împarte fericirea între prinți și prințese
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Cornel Dinu spune ce pensie încasează, după 40 de ani petrecuți la Dinamo: „Asta-i o țară, un stat care nu-și servește locuitorii, fură de la ei”
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
O companie cunoscută își închide toate cele 17 magazine din România. Au fost anunțate deja lichidări masive de stocuri
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Dovada că Alessia Pop, câștigătoarea Vocea României, s-a cunoscut cu Theo Rose înainte de a urca pe scena concursului de la PRO TV. Unde au fost cele două