Cluj-Napoca devine capitala comerţului online la finalul lunii octombrie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cluj-Napoca găzduieşte a patra ediţie a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM. Evenimentul reuneşte comunitatea magazinelor online din România pe 30 şi 31 octombrie, iar pe 6 noiembrie ajunge în Iaşi.

TeCOMM a devenit un eveniment central mai ales în actuala eră tehnologică, odată cu dezvoltarea dinamică a mediului online, care a condus la apariţia unui nou tip de consumator cu alte nevoi decât cele deja cunoscute. Dacă până nu de mult aveam de a face cu un consumator constant, cu un stil de viaţă bine definit, fidel anumitor branduri, cel nou consumator este informat, explorează permanent noile posibilităţi şi este deschis la tot ceea ce înseamnă nou. Consumatorii deşi s-au schimbat, nu şi-au pierdut raţionamentul, se arată în comunicatul remis „Adevărul“.

Marian Alecsiu, cofondator F64, Cristina Popa, Head of Customer Service de la Fashion Days, Laurenţiu Cenuşă, Country Manager al Internet Shop s.r.o (deţinătorul aoro.ro) şi mulţi alţii vin la TeCOMM Cluj-Napoca pe 30 şi 31 octombrie. Aceşti speakeri vor oferi sfaturi practice şi valoroase despre cum pot magazinele online să îşi cunoască mai bine consumatorii şi cum să le anticipeze deciziile de cumpărare.

Cei trei reprezintă industrii în continuă mişcare, cum ar fi cea foto-video cu tehnologii revoluţionare în fiecare an, cea a vestimentaţiei, care se schimbă de la sezon la sezon, şi cea a parfumeriei şi luxului, unde gusturile nu se discută, dar fidelitatea clienţilor şi serviciile de calitate sunt elemente importante. Mai mult, TeCOMM oferă o serie de prezentări şi workshop-uri pe teme precum: SEO, web analytics, conversii, usability, plăţi online, logistică, branding & reputation, care se aplică oricărui tip de magazin online.

De ce trebuie cunoscut mediul online şi noul consumator?

Conform unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown, mai mult de 70% din români se informează din mai multe surse înainte de a lua o decizie de cumpărare pe Internet. Mai mult, o altă cercetare de piaţă condusă de Daniel Belingher şi denumită „The Behaviour of the Digital Consumer“ arată că 67% din românii au o atitudine pozitivă faţă de cumpărăturile online, principalii factori care le influenţează decizia de cumpărare fiind calitatea produselor, în proporţie de 38%, economiile pe care le fac în cazul achiziţionării online, 21%, şi experienţă de navigare în timpul sesiunii de cumpărături, într-o proporţie de 19%.

Mai multe pentru tine:
Cine este Cristian Rizea, cel din cauza căruia Dan Capatos ar fi fost dat afară de la Antena Stars. Fostul politician a fost implicat în mai multe scandaluri
Monica Pop, dată afară din restaurant! Ireal ce i-a făcut un angajat medicului și prietenelor sale: „Bineînțeles că și ospătarii și ceilalți participanți, erau consternați”
Nu trimite cadouri de sărbători înainte să vezi aceste șosete de Crăciun – modelele cele mai cool, oferte și idei care vor aduce zâmbete în familie
Descoperirea terifiantă făcută de o femeie, după ce soțul a murit în vacanța din Cipru! Ce au găsit medicii în corpul bărbatului
Viața plină de suspans a Sorinei Docuz. Cum l-a sedus pe Negoiță și cum a ajuns protejata lui Ciolacu. A pozat în sânii goi la 16 ani, pentru revista FHM
Top of the Top Hervis Sport 2025/2026: Oferte iarnă, produse Top Seller și reduceri 20% de neratat
Nu rata cele mai dulci cadouri pentru copii de Moș Nicolae și Crăciun 2025 – Pachete festive, reduceri eMAG și surprize sub 50 de lei
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
Sărbători fără balonare, indigestie sau reflux: Top remedii naturale și cel mai puternic antioxidant românesc care-ți dau energie și digestie perfecte
Magia Crăciunului în familie: pulovere, pijamale și șosete asortate pentru momente cozy și cadouri de neuitat – amintiri festive alături de cei dragi
Gestul superb făcut de Regele Charles pentru Kate Middleton, nora lui preferată! A fost un moment emoționant