Scandal iscat de o colecţie de bijuterii pentru bărbaţi: campanie publicitară considerată dezgustătoare, prezintă femeia ca pe un obiect sexual

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Preşedinta Consiliului Naţional pentru Femei din Noua Zeelandă, Rae Duff, a precizat că firma a folosit imaginea trupului feminin pe post de proptea, promovând ideea de inegalitate între cele două sexe. FOTO huffingtonpost.com

Chiar pe 1 decembrie, brandul vestimentar pentru bărbaţi I Love Ugly, originar din Noua Zeelandă, a lansat o colecţie de bijuterii dedicate sexului puternic. Campania publicitară a stârnit însă reacţii negative pe reţelele sociale, dar şi în rândul reprezentanţilor diverselor organizaţii feministe care consideră că promovarea realizată de firma respectivă este sexistă şi transformă femeia într-un obiect sexual.

În timp ce firma I Love Ugly este pusă la zid pe reţelele sociale şi în comunicatele emise de asociaţiile din Noua Zeelandă care apără drepturile femeilor, multe dintre produsele abia lansate s-au vândut ca pâine caldă, notează Huffington Post. 

Reclama implică mai multe imagini în care apar mâinile unui bărbat, împodobite cu inelele realizate de companie, în timp ce acoperă părţile intime ale unui trup de femeie cu desăvârşire gol.

FOTO buzzfeed.com

Mulţi s-au arătat deranjaţi de ideea campaniei, printre care şi preşedinta Consiliului Naţional pentru Femei din Noua Zeelandă, Rae Duff, care a precizat că firma a folosit imaginea trupului feminin pe post de proptea, promovând ideea de inegalitate între cele două sexe.

Această campanie arată modul în care, mult prea des, femeile sunt văzute doar ca obiecte sexuale, atitudine care nu face decât să hrănească cultura abuzului şi a violenţei împotriva femeii, existentă la nivel cultural. Ca brand care se adresează bărbaţilor tineri, cred că ar trebui să facă mai multe pentru a promova atitudini mai sănătoase, a explicat preşedintele Consiliului Naţional pentru Femei.

FOTO buzzfeed.com

Reprezentanţii companiei au postat o replică pe contul de Twitter, pe care au şters-o între timp: „Păreri amestecate despre ultima campanie publicitară care promovează colecţia de inele. Unora le-a plăcut, alţii au urât-o. Dacă ceva te face să te agiţi atât, sigur ai dat peste ceva bun“, a postat I Love Ugly.

FOTO buzzfeed.com

FOTO buzzfeed.com

Mai multe pentru tine:
Descoperire uluitoare despre Triunghiul Bermudelor. Doi seismologi dezvăluie ce se află sub fundul Atlanticului
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
Obiceiul adorabil de la Palatul Regal britanic, în ajun de Crăciun. Cum se împarte fericirea între prinți și prințese
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Dovada că Alessia Pop, câștigătoarea Vocea României, s-a cunoscut cu Theo Rose înainte de a urca pe scena concursului de la PRO TV. Unde au fost cele două
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
Cornel Dinu spune ce pensie încasează, după 40 de ani petrecuți la Dinamo: „Asta-i o țară, un stat care nu-și servește locuitorii, fură de la ei”
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța