Debutul H&M pe podiumul parizian: haine accesibile cu aer de lux

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Colecţia toamnă-iarnă 2013, semnată de H&M, a fost prezentată la Paris FOTO Reuters

Colecţia de toamnă-iarnă a brandului suedez, prezentată pentru prima dată la Săptămâna Modei de la Paris, a demonstrat că se poate păstra aerul modei high fashion la un preţ rezonabil.

A fost pentru prima dată în istoria evenimentului de modă de la Paris, recunoscut pentru grandoarea şi extravaganţa sa, când haine care pornesc de la preţuri de la 10 euro şi-au făcut apariţia pe podium, la Muzeul Rodin.

H&M, brandul high street cunoscut pentru colaborările sale blockbuster cu designeri celebri, şi-a făcut debutul parizian cu o colecţie general monocromă, în care a inclus jachete îmblănite, rochii brodate de tip tunică şi pelerine-fantezie, combinate cu cizme înalte.

Şi chiar dacă show-ul de lansare a avut loc pe podium, este vorba de o colecţie accesibilă, fără trucuri sau stratageme menite să înfrumuseţeze produsele. Majoritatea pieselor prezentate vor avea preţurile normale practicate de brandul suedez, cu mici excepţii – piese vestimentare din materiale mai scumpe, precum fusta brodată sau capa neagră cu epoleţi. Ce s-a putut observa a fost că aceeaşi atenţie la detaliu este evidentă şi în cazul hainelor de acelaşi preţ ca până acum.

„Când am început să ne gândim la această colecţie am vorbit despre dramă, un fel de dramă modernă”, a spus Ann-Sofie Johansson, şefa echipei de design a brandului. „Este multă croială cu accente de boemie”, a adăugat aceasta. Elemente din moda rusească şi stilul Tomboy au făcut parte din mix-ul prezentat de H&M. „Ca şi cum ai împrumuta haine din garderoba prietenului tău, poate chiar şi a bunicii, le combini fără efort şi rezultă o ţinută cool. Nu este ceva nou, neapărat, dar este distractiv”, a spus Johansson pentru „The Guardian”.

Acesta a fost primul show pe podium al brandului suedez din 2005 încoace, când a mai prezentat unul la New York. H&M nu este străin de oportunităţile pe care le oferă industria de lux a modei. Săptămâna trecută, actriţa Helen Hunt a îmbrăcat o rochie albastră a brandului la gala premiilor Oscar, reuşită ce se adaugă şirului lung de colaborări cu designeri precum Stella McCartney, Karl Lagerfeld, Versace, Maison Martin Margiela şi Lanvin. 

Mai multe pentru tine:
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
Mesajul de Crăciun al lui Dragoș Dolănescu pentru fratele lui și Maria Ciobanu: „Tata ar fi fericit în Cer dacă...” Cum petrece în Costa Rica: „Nu vor lipsi sărmăluțele”
Charlotte, steaua Crăciunului regal. Superba prințesă de 10 ani a fost în centrul atenției la Sandringham
Horoscop săptămâna 26 decembrie - 1 ianuarie. Succes total la final de an pentru Scorpioni, schimbare majoră pentru Vărsători
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
De ce a plecat, de fapt, Theo Rose de la Vocea României: „Anul ăsta, show-ul se oprește pentru mine”
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”