CRONICA TV - Divertisment onomatopeic
0Sexy divertismentul este un fenomen care si-a infipt cu o placere morbida ghearele in ecranele televizoarelor. Pe unde dai, o pleasca de "miss-e" aparent imbracate sunt platite sa se zbantuie in
Sexy divertismentul este un fenomen care si-a infipt cu o placere morbida ghearele in ecranele televizoarelor. Pe unde dai, o pleasca de "miss-e" aparent imbracate sunt platite sa se zbantuie in contratimp si sa se salveze din penibil razand si aplaudand la poantele statute ale moderatorilor. La "Un barbat adevarat" au fost invitati eternii prezenti HI-Q, de-ai casei, care numai invitati nu sunt si care au facut glume pe care numai ei le intelegeau. Incercand sa salveze lipsa de inspiratie a "vedetelor", care nu prea pricepeau rubricile din concurs si carora le era rusine sa mai intrebe ce trebuie sa faca, impetuosul Cabral a proliferat un fel de divertisment onomatopeic: un ras puternic, care declansa, ca in principiul dominoului, o avalansa de chitaieli in platou. I-am vazut pe Anamaria de la Demmo, Nicoleta de la Hi-Q, Lucian Viziru, Bogdan de la El-Negro, in plina dificultate de improvizatie si infricosati ca trebuie sa spuna ceva inteligent. Nu stiu cum a ajuns Lia Bugnar sa asiste la acest spectacol trist, dar o felicit pentru incercarea de a face ceva neconventional, asezandu-se pe scara. Tendinta generala a moderatorilor e sa-si traga de limba invitatii pana cand le ies pe gura amanunte picante, din viata personala a lor sau a altora. Am vazut-o, in seara anterioara, pe Mihaela Tatu, in rochie de seara si cu o bata de baseball in mana, care arunca in lupta pentru audienta cuvinte si expresii precum: tampoane, prezervative, "ti-ai luat-o", "o ceri", "mi-am luat tapa". O buna alternativa a genului de emisiuni cu scalambaieli, tipete si aluzii sexuale o constituie "Marca inregistrata", de pe TVR1, intr-o noua formula. La ora tarzie din noapte 23.30, cand lucratorii prin publicitate incep sa creeze, probabil, Mihai Dobrovolschi prezinta o emisiune de exegeza a reclamei. Nu mai e divertisment pur, spontan de genul "ti-am dat spotu' hazliu, razi!", ci un adevarat curs de publicitate. Prima editie a fost relaxanta, dar si cu niscaiva accente violente, oarecum nejustificate - secvente cu tepe in proeminente dorsale, sange curgand pe ecran... Interesant e ca emisiunea te face sa nu te plafonezi si-ti face o mare pofta sa schimbi canalul atunci cand sunt reclame pe televiziunile romanesti...