Câte zeci de milioane de dolari valorează brandul David Beckham şi pentru ce companie „marchează” acum fostul fotbalist

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Numărul bărbaţilor care au grijă de înfăţişarea lor, de la piele până la îm­bră­căminte şi coafură este tot mai mare la nivel global, iar marile branduri ale produselor de îngrijire nu ratează noul val. Când în scenă apare şi un brand precum David Beckham, succesul pare asigurat.

David Beckham are un mesaj pentru toţi bărbaţii planetei: hidrataţi-vă pie­lea! „Este cel mai important lucru“, a ţinut să spună legendarul fotbalist la evenimentul de lansare a brandului de îngrijire House 99 din portofoliul L’Oréal.

Beckham şi-a folosit mereu talentul atât ca mijlocaş, cât şi pentru a face reclamă unor produse aparţinând unor branduri celebre precum Adidas sau Giorgio Armani.

Alături de L’Oréal, va promova cremele de faţă bărbăteşti, uleiul pentru barbă şi alte produse care să-i ajute pe clienţi să imite cât mai uşor coafura şi look-ul celebrului fotbalist. Dacă în trecut bărbaţii erau reticenţi să întrebuin­ţeze astfel de produse sau nici măcar nu vo­iau să audă, „astăzi sunt tot mai mulţi care le folosesc. Majoritatea tipilor pe care îi ştiu se îngrijesc“, spune Beckham.

Citeşte mai mult pe NewMoney.ro