Andi Moisescu lucrează 50 de ore la montaj

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Realizatorul „Apropo TV“ dezvăluie ingredientele emisiunii care a devenit „marca“ sa de identificare de aproape cinci ani de zile. Emisiunea difuzată duminica la Pro TV a ajuns la peste 150 de ediţii. Andi nu este numai realizatorul ei, ci se ocupă şi de montaj.

Citiţi şi:


Aşa cum se văd personajele la PRO TV, în emisiunea lui Andi Moisescu, România îşi adevereşte renumele de ţară tristă plină de umor.

„Scopul nostru e să râdem. Să ne mai relaxăm puţin, într-o viaţă atât de încordată. Acum, dacă nu putem întotdeauna să râdem «cu alţii», mai râdem şi «de alţii»“, declară Andi. La „Apropo“ se vând cel mai bine „temele în care personajele înseamnă ceva pentru telespectatori şi, mai ales, în care personajele sunt puse de noi într-o situaţie inedită“, a constatat, după aproape cinci ani de emisiune (care se vor împlini în februarie 2010) şi peste 150 de ediţii, Andi.

Nicio ediţie nu a trecut neobservată, dar un exemplu de succes este aceea în care s-au abordat „ţinutele perfecte şi opera lui Cristi Chivu în publicitate“.

Lista cu subiecte

Temele sunt ţinute într-un sertar de rezervă: „Apelăm la o listă de subiecte în aşteptare, pe care le-am pus la păstrare în zile senine pentru zile cu ceaţă. Sunt subiecte deja documentate sau aproape documentate, care aşteaptă o motivaţie pentru a le utiliza. Uneori motivaţia ţine de o întâmplare actuală, alteori ţine de valoarea lor de back-up“, declară prezentatorul emisiunii.

Ingredientul tehnic care a contribuit la longevitatea emisiunii este acelaşi, de cinci ani: ochiul telespectatorului este furat de imagini, cadrele se succed rapid, întocmai ca într-o reclamă: „Se lucrează enorm la montaj“, subliniază Moisescu. „Montăm în doi oameni ca să facem faţă. Pe de-o parte Ana, pe de alta eu. În total peste 50 de ore de montaj, cu toată bucătăria internă de rigoare“, adaugă acesta. Apropo de publicitate: fiecare ediţie are măcar un invitat din domeniu, pentru că acesta aduce „un aer proaspăt“.

În plus, „publicitatea a fost întotdeauna cu mult înaintea a tot ceea ce mişcă. Drept urmare, oamenii care se ocupă cu ea au deja mentalitatea unei lumi în care sper să ajungem cu toţii, mai devreme sau mai târziu. Sunt deschişi, sunt cu picioarele pe pământ, înţeleg multe şi, poate cel mai important, ştiu să comunice. Îmi place de ei“, spune realizatorul emisiunii. 

Mai multe pentru tine:
De ce a plecat, de fapt, Theo Rose de la Vocea României: „Anul ăsta, show-ul se oprește pentru mine”
Mesajul de Crăciun al lui Dragoș Dolănescu pentru fratele lui și Maria Ciobanu: „Tata ar fi fericit în Cer dacă...” Cum petrece în Costa Rica: „Nu vor lipsi sărmăluțele”
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Charlotte, steaua Crăciunului regal. Superba prințesă de 10 ani a fost în centrul atenției la Sandringham
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
Horoscop săptămâna 26 decembrie - 1 ianuarie. Succes total la final de an pentru Scorpioni, schimbare majoră pentru Vărsători
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”