Ultima ediţie a duelurilor de la Vocea României, pe primul loc în audienţe
0Vocea României a fost din nou pe primul loc la nivelul audienţelor, în ultima ediţie a duelurilor. Pe intervalul emisiunii, în fiecare minut, distanţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost de aproape 300.000 de telespectatori la nivel naţional şi de 235.000 de persoane la oraşe.
Vocea României a înregistrat, la nivel naţional, în ultima ediţie a duelurilor, o medie de 1,3 milioane de telespectatori în fiecare minut, în cele patru ore de difuzare. Pe intervalul emisiunii (20:30 - 00:20), locul al doilea a fost al Antenei 1, cu o medie de peste un milion de români pe post, arată paginademedia.ro. Topul a fost completat de TVR 1 (574.000 de telespectatori), urmat de Kanal D (449.000 de telespectatori) şi de postul de ştiri Antena 3 (363.000 de telespectatori). Vocea României a avut un vârf naţionat de 2.002.000 de telespectatori, la ora 20:50 (rating 10,9 şi 20,7% cotă de piaţă).
La nivel urban, aproximativ 830.000 de telespectatori au urmărit show-ul de la Pro TV. Antena 1 s-a clasat tot pe locul doi, cu o medie de aproape 600.000 de telespectatori la oraşe. Pe locul al treile în mediul urban a fost Kanal D (279.000 de telespectatori). Poziţia a patra pentru postul de ştiri Antena 3 (207.000 de telespectatori), iar Prima TV a venit pe locul cinci (203.000 de telespectatori), notează aceeaşi sursă citată. Vârf urban Vocea României: 1.147.000 de telespectatori, la ora 20:50 (rating 11,4 şi 22,4% cotă de piaţă).
Pe segmentul comercial, aproape jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani s-au uitat la Vocea României. Antena 1 a numărat 315.000 de telespectatori pe acest palier. Locul al treilea pentru Prima TV pe tot intervalul Vocea României, cu peste 120.000 de telespectatori din segmentul comercial. Kanal D a fost pe locul patru (86.000 de telespectatori), iar Antena 3 pe cinci cu 42.000 de telespectatori. Vârf comercial Vocea României: 625.000 telespectatori, la ora 21:28 (rating 12,4 şi 29,4% cotă de piaţă).
Pe intervalul în care s-a intersectat direct cu X-Factor, Vocea României a avut o audienţă de aproape 1,5 milioane de români pe minut, cu peste 400.000 mai mulţi decât emisiunea jurizată pe Antena 1 de Horia Brenciu, Delia şi Ştefan Bănică.
La oraşe, Vocea a avut un plus de 350.000 de telespectatori în faţa X-Factor. Pe segmentul comercial, Vocea a numărat peste jumătate de milion de persoane între 18 şi 49 de ani pe minut, cu 200.000 peste emisiunea concurentă de pe Antena 1, mai scrie paginademedia.ro.
După trei ediţii de dueluri intense, la Vocea României urmează show-urile live începând de vinerea viitoare, când publicul se va reîntâlni cu concurenţii din cele patru echipe formate din cele mai bune voci ale acestui sezon. Componenţa echipelor aici.
De-a lungul sezonului, peste 140 de concurenţi au luat trei de „Da“ la audiţiile X Factor, însă locurile din Bootcamp sunt limitate. Aşa se face că dintre aceştia, numai 42 merg mai departe, câte 14 pentru fiecare categorie. Membrii juriului au devenit mentori şi au aflat şi ce grupă revine fiecăruia în acest sezon. Ştefan Bănică se va ocupa anul acesta de pregătirea celor sub 20 de ani, Delia îi va coordona şi sfătui pe cei care au peste 20 de ani, în vreme ce grupele vor merge de data aceasta la Horia Brenciu.