Pro TV a spulberat concurenţa cu debutul noului sezon „Las Fierbinţi“: câţi români au urmărit primul episod

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Poliţistul Robi, Celentano şi Firicel FOTO Pro TV

Premiera sezonului 14 „Las Fierbinţi“ a lăsat cu mult în urmă concurenţa, Pro TV înregistrând cifre de audienţă duble faţă de Kanal D şi Antena 1.

Primul episod al noului sezon „Las Fierbinţi“ a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, în intervalul orar 20.30-21.30, potrivit Paginademedia.ro

La nivel naţional, aproape un sfert din publicul care avea aseară televizoarele deschise era pe Pro TV. Serialul de comedie de la Pro TV s-a apropiat de două milioane de telespectatori, în timp ce postul Kanal D a fost pe locul secund, cu o medie de 960.000 de privitori. Antena 1, care a mutat show-ul „X Factor“ marţea, a completat podiumul, cu 756.000 de români. 

La oraşe, Pro TV a ţinut în faţa micilor ecrane aproape 930.000 de persoane, cifre peste media obişnuită a postului. Kanal D a avut poziţia a doua cu cifre la jumătate – 450.000 de telespectatori –, iar Antena 1 a fost tot pe trei, cu 390.000 de orăşeni. 

„Las Fierbinţi“ a dominat detaşat şi la nivel comercial, urmărit de peste 440.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a urcat pe locul doi, cu aproape 180.000 de privitori.

În debutul sezonului 14 „Las Fierbinţi“, Celentano s-a confruntat cu nişte probleme existenţiale şi a ajuns la concluzia că nu este un bărbat adevărat pentru că încă nu l-a lovit criza bărbatului de 40 de ani, pe care o aşteaptă de la 20. Serialul de comedie este difuzat în fiecare marţi şi joi, de la 20.30.