„Las Fierbinţi“, la finalul sezonului nouă: câţi români s-au uitat la ultimul episod

0
Publicat:
Ultima actualizare:
„Las Fierbinţi“ a ajuns la finalul sezonului nouă FOTO Pro TV

Ultimul episod „Las Fierbinţi“ din sezonul nouă a înregistrat cifre bune de audienţă, dar Pro TV a pierdut lupta cu Antena 1 după terminarea serialului.

În ultimul episod, telespectatorii au putut urmări peripeţiile super eroilor Iron Man, Batman şi Spider Man ajunşi în „Las Fierbinţi“. În spatele măştilor celor trei se aflau Dorel, Celentano şi Firicel. Aceştia şi-au dorit să intre în slujba societăţii, ajutând sătenii la treburile gospodăreşti şi penalizându-i în momentul în care nu respectau regulile. Văzându-i cât de dornici sunt să ajute, primarul Vasile şi-a dat seama că i-ar putea utiliza în interes personal, punându-i la împrăştiat nisip. 

Pro TV a pierdut lupta cu Antena 1 

Pro TV a înregistrat rezultate diferite de audienţă, ultimul episod „Las Fierbinţi“, punând postul în top, ca mai apoi clasamentul să se schimbe. „Las Fierbinţi“ a fost pe Pro TV între 20:30 şi 21:30, intersectându-se cu finala „Next Star“, şi a înregistrat rezultate bune pe durata intersecţiei. Programele care au urmat însă („Atletico Textila“, Ştirile Pro TV şi serialul CSI Miami) au avut cifre mai slabe. Rezultatul: audienţele Pro TV după „Las Fierbinţi“ au schimbat clasamentul pe tot intervalul serii (20:30 - 00:30), astfel încât, pe tot acest interval, „Next Star“ a avut primul loc, scrie paginademedia.ro.

Ultimul episod „Las Fierbinţi“ a fost pe prima poziţie la oraşe (924.000 de telespectatori) şi pe segmentul publicului comercial (500.000 de telespectatori), dar la nivelul întregii ţări a fost depăşit de serialul „Bahar“, de la Kanal D (1,7 milioane de telespectatori). Pro TV a avut la nivel naţional 1,6 milioane de telespectatori în intervalul 20:30 - 21:30. În tot acest timp, Antena 1 a fost pe locul al treilea la nivel naţional (1,1 milioane de telespectatori), la oraşe (671.000 de telespectatori) şi pe segmental comercial (214.000 de telespectatori).

Audienţa „Next Star“ a ajuns la o medie peste Pro TV şi Kanal D datorită cifrelor obţinute după ce Bahar şi Las Fierbinţi s-au terminat. Premiile pentru copiii de la „Next Star“ au continuat până la ora 00:30, arată aceeaşi sursă citată. La nivel naţional, după ora 21:30, show-ul de la Antena 1 a avut 1,4 milioane de telespectatori, la nivel urban a înregistrat 826.000 de telespectatori şi la nivel comercial 314.000 de telespectatori. 

Mai multe pentru tine:
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
Trei zodii își schimbă radical viața începând cu 1 ianuarie 2026. Vor avea parte de iubire și noroc din abundență
Ce nu știai despre Raluca Moroșanu, judecătoarea care a înfruntat-o pe șefa Curții de Apel București, Liana Nicoleta Arsenie
Cadouri de Crăciun 2025 pentru ea – White Luxury Gifts: eleganță, stil, statement și surprize premium sub 100 €
Adio, nuntă regală! Prințul s-a despărțit de iubita pe care tocmai i-o prezentase Prințului Albert de Monaco
Povestea fabuloasă a fabricii de pantofi construită de un om care abia știa să scrie. Le-a încălțat pe Sophia Loren și Elena Ceaușescu, iar mai târziu pe vedetele autohtone
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi
Cine sunt, de fapt, Dragoș și Gheorghe Vîlcu, despre care se spune că finanțează din umbră Recorder și Hotnews
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat