Ce audienţe a avut finala Super Bowl LIV: cifrele, în creştere faţă de 2019
0Finala Super Bowl LIV, care a avut loc pe 2 februarie la Miami, a înregistrat o uşoară creştere în cifrele de audienţă, scrie Variety.
Finala a fost urmărită la Fox şi pe platformele reţelei de 102 milioane de telespectatori. Creşterea obţinută a fost de 2 la sută faţă de 2019, notează news.ro.
Cifrele au fost influenţate de show-ul din pauza meciului susţinut de cântăreţele Shakira şi Jennifer Lopez.
Setul lor de aproximativ 15 minute a fost urmărit la Fox de 103 milioane de telespectatori, cu 4 la sută mai mult decât numărul telespectatorilor care au vizionat anul trecut show-ul susţinut de Maroon 5, dar mai mic cu 4 la sută faţă de cel al lui Justin Timberlake, din 2018.
Cel mai vizionat recital din ultimii ani a fost cel al cântăreţei Lady Gaga, urmărit de 117,5 milioane de telespectatori în 2017.
Înainte de meciul de duminică, Fox News a difuzat un interviu cu preşedintele Donald Trump, care a fost vizionat de 10,3 milioane de telespectatori.
La finalul sezonului 100 al National Football League, echipa Kansas City Chiefs a învins, cu scorul de 31-20, San Francisco 49ers.