Care sunt cele mai urmărite emisiuni de divertisment. Un show de la Kanal D, audienţe peste Pro TV şi Antena 1

0
Publicat:
Ultima actualizare:

O emisiune de la Kanal D a plasat postul turcesc pe primul loc în topul emisiunilor de divertisment din luna iulie, cu peste 1 milion de telespectatori.

La nivel naţional, show-ul „Roata norocului“, de la Kanal D, s-a clasat pe primul loc în preferinţele românilor în luna iulie, cu o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori, în fiecare minut, scrie Pagina de Media. Astfel, producţia postului a reuşit să urce cinci locuri în clasament, faţă de luna iunie. 

Antena 1 s-a poziţionat pe locul doi, cu noul sezon al emisiunii „Next Star“, prezentată de Dan Negru, care a obţinut o medie de aproximativ un milion de telespectatori. La diferenţă mică, pe locul trei, a fost tot o producţie Kanal D, „Ochii din umbră“. Emisiunea lui Ernest a strâns în faţa televizorelor o medie de 1.069.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Pro TV s-a clasat abia pe locul cinci, fără să treacă de pragul de un milion de telespectatori. „Vocea României Junior“ a obţinut o medie de aproximativ 870.000 de urmăritori. 

   

Adrian Cristea - Bursucul şi Ana-Maria Barnoschi prezintă „Roata norocului“ din 2015 FOTO Kanal D

   

La nivel urban, însă, românii au preferat show-ul „Ce spun românii“, prezentat de Cabral pe Pro TV, cu o medie de aproximativ 545.000 de telespectatori. 

„Next Star“, de pe Antena 1, şi-a menţinut poziţia pe doi, cu 545.000 de telespectatori. De menţionat este faptul că cele două emisiuni au ore diferite de difuzare. „Ce spun românii“ este de la ora 18.00, de luni până vineri, iar „Next Star“ este programat de la ora 20.00, sâmbăta. 

„Poftiţi pe la noi: Poftiţi la Nea Marin“, difuzat tot de Antena 1, a închis podiumul. Emisiunea Monei Segall a obţinut o medie de audienţă de 500.000 de telespectatori. „Roata norocului“ a căzut pe locul patru, la oraşe, cu o medie de 480.000 de telespectatori. 

Andrei Ştefănescu, Nea Marin şi Liviu Vârciu sunt gazdele show-ului de la Antena 1 FOTO Antena 1

La nivel comercial, pe segmentul de public cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, liderul se schimbă. Emisiunea „Poftiţi pe la noi: Poftiţi la Nea Marin“, de pe Antena 1, s-a clasta pe primul loc, cu o medie de aproximativ 268.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Pe doi se află „Ce spun românii“, cu aproximativ 209.000 de telespectatori, iar locul trei este ocupat de „Vocea României Junior“, cu o medie de 185.000 de privitori. 

Mai multe pentru tine:
I-a donat propriul rinichi, dar n-a fost invitată la nunta Selenei Gomez. Cum explică donatoarea trădarea
Prințesa Rajwa a dus moda din Iordania la Palatul Elysée din Paris! Întâlnire istorică cu Brigitte și Emmanuel Macron
Fiul manelistului Sandu Ciorbă, condamnat pentru viol și urmărit internațional, a fost prins în Spania
Maria Buză are un meniu de poveste. Actrița mănâncă o dată pe zi: „Dacă este curat prin frigider, rămân nemâncată”
Un obiect unic pe teritoriul fostei provincii romane Dacia, descoperit la Turda
Parlamentul European condamnă provocările Rusiei și cere o apărare unificată UE-NATO: „Intensificare substanțială a cooperării în domeniul apărării cu Ucraina”
Femeile care au înfruntat foamea, frica și moartea: adevărul despre cum a distrus Uniunea Sovietică Moldova anilor ’40
Zodiile care vor da nas în nas cu fericirea în această toamnă. Acești nativi vor plânge de bucurie
Cauza morții bateristului Marius Keseri de la Direcția 5. Prietenii rup tăcerea. „Boala cumplită îl schimbase, nu-l mai recunoșteai. Venea la biserică să se roage”. Ultimele fotografii
Eduard, un copil de 10 ani, crescut de bunici și abandonat de părinți, luptă pentru viață! A vomitat sânge și are nevoie de o operație urgentă la inimă. AJUTĂ ȘI TU!
Alimentul care nu trebuie să lipsească din farfuriile românilor. Dr. Virgiliu Stroescu îl recomandă în fiecare zi: „Ne curăță și ne vindecă tot organismul”