Isterie în SUA cu „Despacito“: peste 800 de posturi de radio au difuzat piesa, în doar 24 de ore, pentru 10 milioane de ascultători VIDEO

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Hit-ul „Despacito“, cântat de Luis Fonsi şi Daddy Yankee, a stârnit isterie în toată lumea şi se bucură de un succes fenomenal. Pe lângă faptul că de şase săptămâni este pe primul loc în prestigiosul top Billboard Hot 100, peste 10 milioane de persoane au ascultat, în doar 24 de ore, piesa difuzată de radiourile din Statele Unite.

Potrivit iHeartRadio, citat de agenţia News.ro, pe 17 iune piesa „Despacito“ a fost ascultată de 10,07 milioane de persoane la peste 800 de posturi de radio din SUA în decurs de 24 de ore. 

„Este fără precedent ca un cântec în limba spaniolă să aibă un asemenea succes. Este grozav pentru industria muzicală“, a declarat Tom Poleman, directorul de programe al iHeartMedia, pentru Variety.

Alte melodii în limba spaniolă sau care au combinat spaniola cu engleza şi care au rupt „barierele culturale“ sunt „Livin’ La Vida Loca“ a lui Ricky Martin, care a fost pe primul loc în topuri timp de cinci săptămâni în anul 1999, şi „Macarena“, cântată de Los del Rio, care a petrecut 14 săptămâni în topuri, în anul 1996.

Cântecul reggaeton, foarte difuzat şi în România, se află şi în fruntea Global Top 50 al Spotify, cu o medie de peste 6,5 milioane de descărcări zilnice, devenind astfel prima piesă în limba spaniolă care reuşeşte această performanţă. Este urmată de „I’m the One“, a lui DJ Khaled, şi de „2U“, semnată David Guetta, însă nu se preconizează că vreuna va reuşi să depăşească „Despacito“, după cum bine a punctat Poleman – „Auzi «Descpacito» peste tot, nu va dispărea prea curând.“

Succesul se datorează şi remixului făcut de cântăreţul portorican Luis Fonsi şi compatriotul său Daddy Yankee împreună cu starul pop Justin Bieber. „Sunt foarte emoţionat de această ştire. Simt că este un mare succes pentru muzica latino ca un cântec în limba spaniolă să devină numărul 1“, a subliniat Fonsi în declaraţii acordate presei.

În jumătate de an videoclipul piesei „Despacito“ a fost vizualizat de 2,106 miliarde de utilizatori pe canalul de YouTube al lui Luis Fonsi, potrivit News.ro, în timp ce remixul cu Justin Bieber, lansat la jumătatea lunii aprilie, are peste 336 de milioane de vizualizări. 

Mai multe pentru tine:
Cadouri de Crăciun 2025 pentru ea – White Luxury Gifts: eleganță, stil, statement și surprize premium sub 100 €
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi
De câți bani ai nevoie ca să trăiești decent în Spania. O româncă a spus cât a cheltuit în noiembrie: „O viață fără lipsuri”
Furia Ancăi Alexandrescu după ce a pierdut alegerile la Capitală. Cum vrea să se răzbune
Clarvăzătorul supranumit ”Nostradamus al zilelor noastre” face o profeție sumbră legată de Prințul William și Prințul Harry
Cine sunt, de fapt, Dragoș și Gheorghe Vîlcu, despre care se spune că finanțează din umbră Recorder și Hotnews
Nu rata cele mai dulci cadouri pentru copii de Moș Nicolae și Crăciun 2025 – Pachete festive, reduceri eMAG și surprize sub 50 de lei
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
Sărbători fără fiul și fiica ei, stabiliți în Franța și în Dubai. Cum își alină Marina Almășan dorul: „Beau cafeaua dintr-o cană cu chipul lor”. Ce meserii au Victoraș și Marinuș?
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!