Volkswagen a publicat din greşeală, cu o lună înainte de termen, un comunicat prin care anunţa noul nume al operaţiunilor sale din SUA

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Shutterstock

Volkswagen a publicat din greşeală, luni, cu o lună înainte de termen, un comunicat prin care anunţa numele operaţiunilor sale din SUA, Voltswagen of America, care pune accentul pe eforturile producătorului auto german pe segmentul vehiculelor electrice, transmite CNBC.

Un purtător de cuvânt al companiei a refuzat să comenteze publicarea, care era datată 29 aprilie şi care ulterior a fost eliminată de pe site-ul Volkswagen.

O persoană familiarizată cu planurile companiei a confirmat autenticitatea lansării.

Comunicatul numea schimbarea ”o declaraţie publică a investiţiei viitoare a companiei în e-mobilitate”. Acesta afirma că Voltswagen va fi plasat ca emblemă exterioară pe toate modelele EV, în timp ce vehiculele pe benzină vor avea doar emblema VW.

”Pentru a păstra elemente ale patrimoniului Volkswagen”, compania intenţionează să menţină culoarea albastru închis a logo-ului VW pentru vehiculele alimentate cu benzină şi să utilizeze albastru deschis pentru a diferenţia ”noul brand centrat pe EV.

Comunicatul afirma că Voltswagen of America va rămâne o unitate operaţională a Volkswagen Group of America şi o filială a Volkswagen AG, cu sediul în Herndon, Virginia.

General Motors a folosit anterior numele Volt pentru un vehicul electric hibrid plug-in, între 2010 şi 2019.

Comunicatul de presă al VW era incomplet, citând necesitatea unei declaraţii suplimentare şi a unei fotografii de la fabrica producătorului auto din Chattanooga, Tennessee.

Schimbarea de nume ar fi cea mai recentă ştire din partea Volkswagen referitoare la vehiculele electrice.

 La începutul acestei luni, VW a organizat un eveniment numit ”Ziua energiei”, pentru a discuta despre tehnologiile sale destinate vehiculelor electrice. De asemenea, compania a anunţat obiective de creştere semnificativă a vânzărilor de vehicule electrice până la sfârşitul deceniului.

VW se aşteaptă ca peste 70% din vânzările europene ale mărcii sale Volkswagen să fie vehicule electrice, până în 2030, faţă de obiectivul anterior de 35%.

În SUA şi China, VWse aşteaptă ca jumătate din vânzările sale să fie vehicule electrice în acel interval de timp.

Mai multe pentru tine:
Din ce cauză tot mai mulți tineri se îmbolnăvesc de cancer de colon. Mâncarea care îi îmbolnăvește
Lancôme Bestseller în România: Parfumuri iconice, mascara virală și skincare premium pentru cadouri de lux
Cristina Teleanu, în lacrimi. Fosta avocată, devenită ciobăniță, acuzații grave pentru soțul ei: „Un om fără școală să mă umilească..."
Black Friday 2025 „Bla-Bla Black Shopping Weeks” la XXXLutz: transformă-ți casa de sărbători cu piese spectaculoase și reduceri de până la 50%
Mariana Moculescu, mesaj dur pentru Alexandra Velniciuc „Nu înțeleg cine stă în spatele acestor decizii” De ce nu a fost lăsată în primă instanță să intre la priveghi și cum a apărut apoi alături de Nidia UPDATE
Prima Doamnă din Oman primește o distincție fără precedent! I-a fost înmânată chiar de soțul ei, sultanul Haitham bin Tarik Al Said
Chillmas Deals 2025 pe eMAG: cele mai bune oferte pentru decorațiuni de Crăciun cu reduceri uriașe de până la 78%
Black Friday 2025 pe Flip.ro: cele mai mari reduceri la iPhone – economii de până la 1.000 de lei și telefoane premium sub 1.000 €
Cele mai căutate cadouri pentru copii și adolescenți în 2025: Roblox, Minecraft, jocuri STEAM, Kendama și LOL
Care este cel mai mare „viciu” al Dacianei Sârbu?! De abia acum a recunoscut! „De patru-cinci ori pe zi!”
A Diamond Is Forever: colecția Primul diamant TEILOR — bijuterii luxury de la 500 lei pentru cadouri care spun povești