Un magazin online „cu de toate” lansează plata în rate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Dorind sa vină în întâmpinarea cerinţelor clienţilor săi, unul dintre cele mai cunoscute magazine online, care oferă la vânzare produse din aproape toate domeniile,  va implementa anul acesta în România plata în rate.

„De asemenea, lansăm un nou serviciu pentru clienţii corporate şi VIP, cărora le vom oferi servicii speciale. Este vorba despre arhitecţi şi designeri de interior ce vor beneficia de o echipă dedicată, un proces logistic special, accesul prioritar la inovaţii şi, în viitor, propria gamă de produse, precum şi ateliere şi evenimente educaţionale”, a afirmat Pavel Vopařil. Toţi clienţii se vor putea inspira din activitatea acestor profesionişti prin fotografiile lor şi alte materiale ce vor fi publicate pe site-ul Bonami.

În 2019, Bonami, magazinul online cu mobilier şi decoraţiuni, a cumulat venituri de peste 55 de milioane de euro cu 30% mai mari decât în anul anterior. Profitul a atins mai multe milioane de euro şi toate cele cinci pieţe au fost profitabile. Ungaria a înregistrat un nivel record, cea mai nouă piaţă din portofoliul Bonami, lansată în august 2018. Pentru 2020, planul companiei este să crească cu 35% şi include o serie de investiţii.

„Datorită rezultatelor financiare bune şi a profitului de anul trecut, ne putem permite anul acesta multiple investiţii”, spune Pavel Vopařil, CEO Bonami. „Vom investi sute de mii de euro  într-o amplă extindere a depozitului. În acest fel vom avea până la de două ori mai multe articole disponibile în stoc cu livrare imediată, ceea ce va scurta semnificativ durata transportului către client. În acelaşi timp, vom începe să ne dezvoltăm prezenţa offline. Punctul de distribuţie deschis anul trecut în Jeneč Praga, a confirmat fără echivoc interesul clienţilor, aşa că vom investi puternic în magazine emblematice amplasate în oraşele mari.’’ a mai adăugat Vopařil.

Pe lângă transport, se va îmbunătăţi şi calitatea produselor. „Anul trecut am început o schimbare importantă a gamelor comercializate. Am adăugat mărci pe care clienţii le-au solicitat şi le-am eliminat pe cele pe care nu le doreau, discutăm despre mii de produse. Vom continua în mod susţinut acest proces şi în 2020. Vom dezvolta sortimentul pentru a veni în întâmpinarea diverselor nevoi ale clienţilor, vom introduce o serie de noi mărci atractive, colecţii de produse noi şi colecţii co-brand, la a căror dezvoltare Bonami va participa”, promite Vopařil.

În primăvara acestui an va debuta şi transportul propriu pentru produse supradimensionate, care va funcţiona mai întâi în Praga, urmând apoi extinderea în celelalte ţări. Transportul va include, de asemenea, servicii suplimentare, cum ar fi livrarea până la uşă, asamblarea mobilierului sau eliminarea ambalajelor.

Bonami a fost creat în 2013 ca un spaţiu online plin de inspiraţie pentru casă şi birou. După cinci ani, cifra de afaceri a depăşit 40 de milioane de euro. Pe lângă piaţa cehă, Bonami inspiră şi pieţele din Slovacia, Polonia, România şi Ungaria. Bonami aparţine grupului de investiţii Miton.