TICHETE DE MASĂ: Ascendi vrea o cotă de 10% din această piaţă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ascendi Inc. - unul dintre emitenţii de tichete valorice cu cea mai mare rată de creştere anuală din România – şi-a propus să cucerească 10% din piaţa bonurilor, în condiţiile în care acum deţine aproximativ 8%, se arată într-un comunicat al emitentului.

În 2011, Ascendi Inc. a avut o majorare cu 47% a cifrei de afaceri faţă de anul 2010. „Piaţa tichetelor valorice din România s-a menţinut la o valoare de aproximativ un miliard de euro anual“, estimează emitentul.
„În ultimul an, Ascendi Inc. a dezvoltat atât parteneriatele cu marile lanţuri de magazine, cu volum mare de rambursare (printre care se numără Kaufland România, Real Hypermarket România, Carrefour România, Cora România Hypermarche, Auchan România, Rewe România, Penny, XXL, Billa România, Lidl Discount, Mega-Image etc.), precum şi cu micile magazine şi centre comerciale locale. Şi în acest an, ne propunem să continuăm tendinţa ascendentă, având ca obiectiv atingerea unei cote de piaţă de 10% la finalul anului 2012“, se arată în comunicatul companiei.

Bonurile de masă împlinesc 14 ani

Ascendi Inc. aplică politici de management dinamic, care permit optimizarea şi diversificarea permanentă a serviciilor sale, în funcţie de solicitările partenerilor şi clienţilor săi, propunându-şi să acţioneze ca un factor de echilibru în evoluţia pieţei naţionale a tichetelor valorice, a mai comunicat compania.
În 2012 se împlinesc 14 ani de la apariţia tichetelor de masă în România, prin promulgarea Legii nr. 142/1998, iar astăzi „un număr de două milioane de salariaţi din România se bucură de acest beneficiu extrasalarial“, estimează Ascendi.

Cu un tichet nu mai poţi lua un prânz

„Un aspect important este cel legat de valoarea nominală a unui tichet de masă, care este în prezent de 9 lei şi care este insuficient pentru a asigura o masă de prânz. Astfel, pentru a se conserva puterea de cumpărare a angajaţilor şi ţinând cont de costul crescut al alimentelor şi de rata inflaţiei, precum şi datorită faptului că din martie 2011 nu s-a mai modificat valoarea tichetului de masă, Ascendi Inc. solicită indexarea valorii nominale a tichetelor de masă“, a mai arătat emitentul.
Ascendi Inc. este societate autorizată de Ministerul Finanţelor Publice pentru a emite în România toate tipurile de tichete valorice: tichete de masă, tichete cadou, tichete de creşă şi tichete de vacanţă.


Mai multe pentru tine:
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Dovada că Alessia Pop, câștigătoarea Vocea României, s-a cunoscut cu Theo Rose înainte de a urca pe scena concursului de la PRO TV. Unde au fost cele două
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Obiceiul adorabil de la Palatul Regal britanic, în ajun de Crăciun. Cum se împarte fericirea între prinți și prințese
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
De ce se adaugă o lingură de mălai în compoziția sarmalelor. Un truc folosit de bucătăresele din Moldova
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
Cornel Dinu spune ce pensie încasează, după 40 de ani petrecuți la Dinamo: „Asta-i o țară, un stat care nu-și servește locuitorii, fură de la ei”
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța