Taco Bell anunţă când va deschide cel de-al doilea restaurant din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Taco Bell a intrat pe piaţa din România în urmă cu aproape o lună. Acum, compania anunţă deja deschiderea celui de-al doilea restaurant, situat tot în Capitală.

Anunţul a fost făcut iniţial pe pagina de Facebook a companiei. Noul restaurant va fi localizat în Mega Mall, în Capitală. Compania transmite acum şi data la care se va deschide acest nou restaurant: 30 noiembrie, chiar înainte de perioada sărbătorilor de iarnă.

În prezent, Taco Bell recrutează membri pentru echipa din Mega Mall. Cei interesaţi pot trimite CV-ul la job@taco-bell.ro sau pot aplica direct pe site, la http://www.taco-bell.ro/#haisăfimcolegi.

Acesta va fi cel de-al doilea restaurant deschis de companie în România, după ce primul a fost deschis în data de 12 octombrie, tot în Bucureşti, în Băneasa Shopping City, în urma unei investiţii de 350.000 de euro. Lansarea a marcat şi intrarea brandului sud-californian în Europa Centrală şi de Est.

Potrivit companiei, pregătirile pentru această lansare au început în februarie 2016, atunci când un studiu de piaţă amănunţit a arătat că România este o piaţă cu un potenţial foarte mare pentru brandul californian.

Taco Bell face parte din portofoliul Yum! Brands şi este principalul lanţ de restaurante de tip „quick service restaurants” (QSR) din lume, care oferă produse de inspiraţie mexicană. Prezenţa sa pe piaţa din România este gestionată de Sphera Franchise Group, operatorul exclusiv pe plan local al celorlalte două mari lanţuri de restaurante din portofoliul Yum! Brands: KFC şi Pizza Hut.

Meniul cuprinde o varietate de produse de inspiraţie mexicană, precum Crunchy Taco, Fajita Burrito, Nachos Supreme şi CrunchwrapTM.

În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 27 de ţări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internaţională a brandului vizează 1.000 de locaţii până în 2022. Compania şi francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari şi cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.

Mai multe pentru tine:
Mihaela Rădulescu, prima vizită în România după moartea lui Felix. Alături de cine a fost surprinsă și ce detaliu a atras atenția tuturor
O actriță de 75 de ani a ieșit în public, de mână, cu o femeie de 26 de ani, iar Hollywoodul a luat foc!
Prințesa neglijată din Dubai s-a logodit cu un rapper celebru, după ce i-a cerut soțului divorțul pe Instagram
PSD vrea păstrarea impozitului pe cifra de afaceri: „Considerăm inoportună renunțarea la venituri fiscale de 1,2 miliarde lei”
Ce spune cu adevărat ziua ta de naștere despre tine, potrivit științei
Horoscop septembrie 2025. Fecioarele au noroc pe toate planurile, iar Vărsătorii schimbă locul de muncă și încep o nouă relație de dragoste
Homosexualitatea și desfrâul din Biserica Română. Schimb de mesaje halucinant între un preot protosinghel și un tânăr + filmări în care bea vodcă și dansează pe manele. Dans din buric și în lăcașul sfânt: „Așa, iubirea mea” VIDEO
Mara Bănică a slăbit 20 de kilograme după Asia Express. Ce dietă a urmat: „Nu mai eram ce trebuie” Vedeta, confesiuni din emisiune: „Oamenii nu s-au așteptat”
Mihai Fifor, după ce Bolojan a amenințat cu demisia: „După ce ai făcut haos, îți iei jucăriile și pleci”
Fenomenul jineteras: Sexul în Cuba lui Fidel Castro
Theo Rose a dat din casă! Ce face Anghel Damian când rămâne singur cu băiețelul lor, Sasha Ioan? Câți copii își mai doresc cei doi?! „Parcă tot un băiețel…”