STUDIU 61% dintre români cheltuiesc mai mulţi bani pe cumpărăturile online, ca urmare a pandemiei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În prezent, 61% dintre români investesc bugete mai mari în cumpărăturile online, decât în cele offline, ca o consecinţă a pandemiei, arată un studiu realizat de motorul de căutare GLAMI.ro.

33% dintre respondenţi au răspuns că alocă mai mulţi bani comenzilor online în zilele noastre, deoarece găsesc preţuri mai mici online; în plus, 30% dintre români apreciază reducerile online, pe care le pot accesa mai uşor, în timp ce respectă măsurile de distanţare socială, acum crescute în toată ţara din cauza noilor cifre îngrijorătoare în cazurile pozitive Covid-19.

Mai mult: 23% dintre respondenţi spun că e mult mai plăcut să faci cumpărături online în prezent, decât cumpărături din magazinele fizice. 29% dintre aceşti oameni afirmă că pandemia le-a sporit numărul de comenzi online. 10% dintre respondenţi au răspuns că acum sunt speriaţi să cumpere haine, încălţăminte şi alte accesorii din magazinele fizice. Pe de altă parte, 11% cumpără în mod obişnuit din magazinele fizice şi nu vor renunţa la acest obicei.

În prezent, 1 din 3 români decide să intre într-un magazin fizic pentru a cumpăra haine şi accesorii dacă magazinul este aproape şi dacă sunt campanii de reduceri afişate în vitrină.

Alte statistici - cumpărăturile online şi pandemia Covid-19

       69% dintre români încă apreciază că pot atinge şi proba hainele în magazinele fizice, spre deosebire de magazinele online

       14% dintre respondenţi au răspuns că măsurile de distanţare socială nu sunt respectate suficient în magazinele fizice

       11% dintre participanţii la studiu spun că oferta din magazinele fizice nu mai este atât de variată ca în perioada pre-pandemie

       Românii se concentrează pe magazinele de proximitate şi outleturi când fac shopping de haine şi accesorii; respondenţii au afirmat că preferă să cheltuiască bugetul de cumpărături pentru haine şi accesorii pe branduri mass-market, ca Zara, Mango, H&M (+30%), câteva branduri premium, precum Calvin Klein, Guess (+28%) şi pe branduri sustenabile (+16%). 34% vor cheltui mai puţini bani pe brandurile de lux  

Mai multe pentru tine:
Povestea Sabinei, tânăra care și-a închis afacerea și a decis să plece din țară: „Nu de bani e problema, am mașină și apartament”
Dovada că Alessia Pop, câștigătoarea Vocea României, s-a cunoscut cu Theo Rose înainte de a urca pe scena concursului de la PRO TV. Unde au fost cele două
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Lenjerii de Crăciun care aduc magia sărbătorilor în dormitor – Stoc limitat! Alege cadouri cozy și festive pentru întreaga familie
Obiceiul adorabil de la Palatul Regal britanic, în ajun de Crăciun. Cum se împarte fericirea între prinți și prințese
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
De ce se adaugă o lingură de mălai în compoziția sarmalelor. Un truc folosit de bucătăresele din Moldova