Articol publicitar

Publicis Worldwide lansează Nurun România, agenţie specializată în soluţii digitale integrate

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Lansarea coincide cu un moment de reconfirmare a performanţelor echipei de digital a Publicis România, cea mai premiată agenţie în cadrul festivalului Internetics 2015 - cu 8 premii în categorii, precum: Web, Mobile, Interactive Campaigns şi Best Use of Technology.

Bucureşti, 24 noiembrie 2015Cu birouri în 21 de ţări şi peste 4000 de angajaţi, Nurun, divizia specializată de digital a reţelei Publicis Worldwide, se lansează şi în România. Noua agenţie va fi condusă de Călin Buzea şi Liviu Toader în calitate de Co-Managing Directors.

 “Ne bucură faptul că România se alătură reţelei noastre globale, aflate în expansiune. Echipa de la Bucureşti se numără printre cele mai premiate din Europa Centrală şi de Est, datorită talentului şi creativităţii locale. Suntem convinşi că Nurun România va aduce un aport semnificativ la capacitatea şi valoarea oferite clienţilor noştri.”

Dawn Winchester,

Global Managing Director - Nurun

Nurun România oferă servicii integrate de comunicare digitală şi dispune de o gamă largă de expertize, de la strategie, creaţie şi social media, până la programare şi implementare.

Agenţia va combina insight-urile de consumatori cu noile tehnologii pentru a dezvolta produse, servicii şi platforme ce transformă experienţa consumatorilor şi asigură succesul clienţilor săi într-o lume conectată.

Lansarea Nurun România reprezintă un mare pas în pozitionarea acestui brand în regiune şi, în special, pe o piaţă atât de importantă precum cea românească. Într-o lume conectată şi aflată mereu în mişcare, scopul nostru este acela de a oferi clienţilor produse centrate pe valorile umane, menite să creeze adevărate experienţe. Peste 250 de strategi, creativi, designeri şi oameni de IT din şase ţări din CEE lucrează împreună, combinând metodele tradiţionale cu noile tendinţe în tehnologie. Cu siguranţă, suntem una dintre cele mai capabile reţele din această parte a lumii”.

              Nico-Alexander Jahn,

Coordonator Nurun în Europa Centrala şi de Est

Nurun România va fi condusă de către Călin Buzea şi Liviu Toader în calitate de Co-Managing Directors, reunind astfel cunoştinţele şi experienţa a două domenii complementare.

Călin Buzea a condus MRM România înainte de a veni la conducerea departamentului de digital al Publicis România, iar acum, în noua sa poziţie, va gestiona zona de strategie, technologie şi mobile.

Liviu Toader a condus Arc şi, mai recent, Publicis Dialog, iar la Nurun va coordona proiectele din zona de shopper understanding & engaging şi brand experience.

Apartenenţa la această structură globală ne va permite accesul 24/7 la o reţea colaborativă formată din 4000 de experţi. Toate acestea ne vor da posibilitatea de a ne creşte abilităţile de furnizare către partenerii locali a unor soluţii unice la nivel regional şi global. Vom împărţi cu clienţii noştri instrumente, metode de lucru si know-how ale birourilor din Montreal şi San Francisco, aflate în fruntea capabilităţilor tehnice şi a celor de uzabilitate în zona digitalului internaţional. Scopul final este cel de a susţine eforturile clienţilor în transformarea business-urilor lor prin ceea ce noi numim "antropologie digitală", strategie, creativitate şi inovaţii tehnice”.

Călin Buzea,

Co-Managing Director - Nurun România

Expansiunea digitalului şi aşteptările consumatorilor de la tehnologie transformă atât interacţiunea dintre brand-uri şi consumatori, cât şi modul în care brand-urile trebuie să comunice pentru a rămâne relevante. Scopul nostru este să oferim soluţii digitale inovatoare, integrate natural în ecosistemul de comunicare, menite să transforme experienţa consumatorilor cu brand-urile atât online, cât şi offline. În acest context, cred că expertiza digitală a echipelor noastre multi-disciplinare, precum şi accesul la cele mai noi tehnologii şi best-practice din reţeaua Nurun reprezintă un pas înainte în consolidarea parteneriatului cu clienţii noştri.”

Liviu Toader,

Co-Managing Director - Nurun România

Într-o lume în care digitalul reprezintă o premisă indispensabilă pentru succesul oricărui proiect de comunicare, Nurun România pleacă la drum cu o echipă de 25 de specialişti, cu susţinere tehnologică şi informaţională din partea reţelei internaţionale, astfel încât toate campaniile să fie abordate la standardele globale Nurun.

Mai multe pentru tine:
Charlotte, steaua Crăciunului regal. Superba prințesă de 10 ani a fost în centrul atenției la Sandringham
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Mesajul de Crăciun al lui Dragoș Dolănescu pentru fratele lui și Maria Ciobanu: „Tata ar fi fericit în Cer dacă...” Cum petrece în Costa Rica: „Nu vor lipsi sărmăluțele”
Horoscop săptămâna 26 decembrie - 1 ianuarie. Succes total la final de an pentru Scorpioni, schimbare majoră pentru Vărsători
De ce a plecat, de fapt, Theo Rose de la Vocea României: „Anul ăsta, show-ul se oprește pentru mine”
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate