Produsele de post se vor vinde cu 10% mai bine în acest an, estimează Agricola. Cât mănâncă românii în perioada dinaintea Paştelui

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Semipreparatele de post sunt tot mai apreciate de români

Vânzările produselor de post Agricola vor creşte cu 10% în perioada Postului Paştelui, comparativ cu perioada similară a anului trecut – estimează Europrod, companie a Grupului Agricola specializată în producerea de semipreparate şi produse „ready to eat”.

Estimările companiei se bazează pe rezultatele vânzărilor de produse vegetale înregistrate în anul 2013, care au totalizat aproape 200 de tone - 11% din totalul vânzărilor de semipreparate şi ready meals,în condiţiile în care în anul precedent acestea reprezentau doar 7,6% din total.

Potrivit Europrod, în perioada Postului Paştelui, vânzările la produsele vegetale reprezintă 30% din total vânzări, spre deosebire de alte perioade ale anului când produsele vegetale ating în jur de 2% din total vânzări, sezonalitatea acestor produse fiind accentuată.

Cele mai vândute produse vegetale Agricola sunt: Hamburger vegetal, Pârjoale vegetale, Nugget vegetal, Şniţel vegetal şi Falafel – congelate sau refrigerate, în diverse forme de ambalare şi gramaje.

Femeile din oraşe, clientela ideală

Cercetările companiei Europrod arată că profilul socio-demografic al cumpărătorilor de produse ready meal de post sau vegetale se referă la femei din mediul urban, cu vârsta peste 40 ani, cu venituri peste medie, cu studii medii & superioare. Produsele de post Agricola sunt comercializate în retailul modern, în comerţul tradiţional şi în segmentul HoReCa.

Am dezvoltat parteneriate cu toţi retalierii din România, având ca argument al calităţii şi notorietăţii chiar brandul AGRICOLA, dar şi parteneriate strategice cu mărci private. Am inovat alaturi de aceştia promovând în egală măsură gama ambalată de produse refrigerate şi congelate, precum şi vânzarea la bucată, direct din vitirinele asistate dedicate acestui tip de achiziţie“,a declarat Lucica Benedic, director general Europrod.

Anul trecut, compania Europrod Bacău şi-a menţinut o cotă de piaţă de 19% şi poziţia de lider pe categoria produselor semipreparate şi de tip ready-meal. Vânzările în 2013 au totalizat 24,5 de milioane de lei, în creştere cu 6% faţă de 2012, iar pentru anul în curs compania îşi propune o creştere de 7%, în contextul în care mizează şi pe o creştere a volumului exporturilor, care anul trecut au reprezentat 12% din totalul vânzărilor (în creştere cu 50% în cifră absolută faţă de 2012).

Mai multe pentru tine:
Ce nu s-a văzut la sfințirea Catedralei! Becali a pupat mătăniile, Băsescu a pupat blondele
Putin se întâlnește la Moscova cu ministrul de externe nord-coreean. Choe Son Hui salută „apropierea spirituală” dintre țara sa și Rusia
Ziua în care Biserica a deschis porțile doar pentru personalități. De ce oamenii de rând n-au avut acces în interior la slujba de sfințire a picturii Catedralei Neamului VIDEO
Radu Mazăre, viață de lux în Madagascar. Cum arată resortul fostului primar al Constanței. Bungalow-uri generoase, cu vedere spre Oceanul Indian
Toate supermarketurile și hipermarketurile din România, suspectate de practici înșelătoare
Câți ani de închisoare riscă Artanu, pentru agresiune sexuală?! Îndemnul avocatei Dalina Terzi pentru victimă: „Fetelor le e rușine, cedează psihic”
O crimă: ascunderea Adevărului de către Autorități
Ce tranzacții suspecte a descoperit Libra Bank în conturile AUR. Ce plăți s-au făcut către patronul Realitatea PLUS, unde Simion și Georgescu sunt lăudați excesiv
Cine este regele care avea cel mai bizar fetiș în dormitor. Nu ”ierta” nicio parteneră
Artistul internațional care nu și-a mai văzut de trei ani copilul diagnosticat cu autism, născut din relația cu o româncă. Dezvăluiri uluitoare despre ultima lor întâlnire! „Copilul striga la ușă disperat: Tati, tati!”
Cele 3 semne zodiacale chinezești care atrag abundența în săptămâna 27 octombrie – 2 noiembrie 2025