Peste 25.000 de români au trecut pragul târgurilor imobiliare din primăvară

0
Publicat:
Ultima actualizare:
În această primăvară au avut loc patru târguri imobiliare

Mai mult de 25.000 de persoane au vizitat cel puțin unul din cele patru mari târguri imobiliare organizate în București în această primăvară,potrivit auditului târgurilor imobiliare realizat de PR studio, în parteneriat cu Asociația Brokerilor Imobiliari

tIMOn (Târgul Imobiliar Național) a fost cel mai vizitat târg, 60% din totalul vizitatorilor contorizați trecându-i pragul, după cum reiese din auditul târgurilor imobiliare realizat de PR studio, în parteneriat cu Asociația Brokerilor Imobiliari. Auditul a măsurat atât audiența înregistrată de fiecare târg în parte, precum și suprafațele standurilor ocupate de expozanții prezenți la eveniment.

Patru târguri imobiliare în trei luni de primăvară

Folosind un instrument unic de măsurare a rezultatelor, auditul târgurilor imobiliare a pus față în față principalele târguri imobiliare din Capitală: Project Expo - cu edițiile organizate în martie (Sala Palatului) și mai (Palatul Copiilor), tIMOn-ul - Târgul Imobiliar Național - din aprilie (Piața Constituției) și TNI - Târgul Național Imobiliar, care a avut loc în luna mai în incinta Palatului Parlamentului.

Organizate la intervale mici de timp și în locații variate, târgurile imobiliare au înregistrat variații semnificative în ceea ce privește audiența, diferența dintre primul și următorul clasat fiind de peste 11.000 de persoane dintr-un total de 25.000 de vizitatori. Astfel, pe primul loc în topul numărului de vizitatori, s-a clasat tIMOn & MobiDeco, oferta imobiliară fiind dublată și de un salon de mobilă și decorațiuni. Târgul a numărat o audiență-record de 15.292 persoane în cele patru zile de desfășurare (19 - 22 aprilie), evenimentul organizat în Piața Constituției „captând" astfel peste 60% din totalul publicului contorizat la târgurile de gen.

O luptă strânsă pentru locul 2 la nivelul vizitatorilor s-a dat între prima ediție a Project Expo, din perioada 9 - 11 martie, și TNI organizat în intervalul 25 - 27 mai. Fiind primul târg imobiliar al acestui an, Project Expo și-a devansat competitorul cu mai puțin de 400 de persoane (3.938 persoane prezente la Project Expo, față de 3.560, câte a înregistrat TNI). Cea de-a doua ediție a Project Expo (11-13 mai), organizată la Palatul Copiilor, a atras și cea mai scăzută audiență, 2.400 de persoane participând în cele trei zile de târg.

Auditul târgurilor imobiliare a contorizat totodată și lista expozanților prezenți, precum și suprafețele standurilor amenajate la fiecare târg în parte. Deși târgurile au specific imobiliar, vizitatorii au putut întâlni în cadrul acestora atât expozanți veniți din domenii conexe, precum cel bancar sau de amenajări interioare, cât și expozanți aparent fără nicio legătură cu domeniul imobiliar, cum au fost comercianții de țigări electronice sau de vinuri, conform datelor furnizate de PR studio și ABI.

În ceea ce privește cel mai mare număr de expozanți, TNI este lider cu un număr total de 74 de standuri, fiind urmat în ordine de tIMOn - 59 companii expozante, Project Expo (martie) - 37 expozanți și Project Expo (mai) - 31 expozanți, acest total incluzând însă atât standurile din domeniul imobiliar, cât și cele din afara acestei sfere. Raportat însă la proporția standuri imobiliare/ standuri non-imobiliare, tIMOn-ul preia primul loc, fiind târgul cu cei mai mulți expozanți provenind din real estate - 48 din totalul de 59. Următoarele târguri în ordine la această categorie au fost TNI, cu 43 de expozanți imobiliari, Project Expo (martie) - 26 expozanți și Project Expo (mai).

Situație similară și dacă analizăm suprafețele standurilor expuse la fiecare târg în parte. Deși T.N.I.-ul deține cea mai mare suprafață totală de standuri (730 de metri pătrați), acesta este devansat de tIMOn atunci când ne raportăm la suprafața standurilor din domeniul imobiliar (464 de metri pătrați dintr-un total de 686 de metri pătrați la tIMOn, față de 352 de metri pătrați din totalul celor 730 de metri pătrați la TNI.). Cele două ediții de Project Expo își dispută locurile 3 și 4 cu 173 de metri pătrați (în martie), respectiv 143 de metri pătrați (în mai) de standuri din real estate.

Cercetarea realizată a fost de ordin cantitativ, analiza fiind aplicată în intervalul martie - mai 2012, în perioada târgurilor imobiliare Project Expo, tIMOn și TNI organizate în București. Cercetarea a fost finanțată de PR studio și ABI.

Mai multe pentru tine:
Cadouri de Crăciun 2025 pentru ea – White Luxury Gifts: eleganță, stil, statement și surprize premium sub 100 €
Cel mai emoționant moment din semifinalele Vocea României 2025. Tânăra care i-a făcut să plângă pe Horia Brenciu și Theo Rose: „Ești un test pentru noi”
Adio, nuntă regală! Prințul s-a despărțit de iubita pe care tocmai i-o prezentase Prințului Albert de Monaco
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
A plecat din Kenya în căutarea unui trai mai bun în România, însă salariul l-a dezamăgit. Iată în ce țară vrea acum să se mute acum
Cine sunt, de fapt, Dragoș și Gheorghe Vîlcu, despre care se spune că finanțează din umbră Recorder și Hotnews
Ce nu știai despre Raluca Moroșanu, judecătoarea care a înfruntat-o pe șefa Curții de Apel București, Liana Nicoleta Arsenie
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor