O nouă gamă de iaurt grecesc va fi lansat pe piaţă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Noul iaurt este produs în Braşov şi are un conţinut scăzut de lactoză şi cel mai ridicat nivel de proteine, având o textură densă, cremoasă şi fină, ca a unui mousse, susţine producătorul.

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, a anunţat că îşi extinde portofoliul de produse şi lansează pe piaţa locală noul iaurt grecesc Stragghisto, în urma unei investiţii de peste 20 de milioane de euro. 

Stragghisto dezvăluie o reţetă tradiţională a iaurtului grecesc şi este disponibil în trei variante: 0%, 2% şi 10%. 

Noul iaurt are un conţinut scăzut de lactoză şi cel mai ridicat nivel de proteine faţă de produsele din aceeaşi categorie de pe piaţă, datorită tehnologiei avansate de producţie. Consistenţa este pusă pe primul loc, iar pentru o textură densă, cremoasă şi fină, ca a unui mousse, ambalajul produsului este prevăzut cu o hârtie subţire de orez, care absoarbe umiditatea. 

“Odată cu această nouă linie de producţie, ne îmbogăţim portofoliul de produse şi livrăm consumatorilor Stragghisto, un produs complet nou şi autentic, realizat conform unei reţete tradiţionale, din inima Greciei. Suntem încântaţi să anunţăm disponibilitatea lui pe piaţa din România şi îl dedicăm tuturor iubitorilor de produse lactate de calitate”, a declarat Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.

Olympus a fost primul producător de lactate care a lansat iaurtul grecesc pe piaţa locală, în anul 2011, transformându-l într-un produs emblematic pentru marcă. Alături de iaurtul grecesc clasic, care se află în topul preferinţelor consumatorilor în cadrul categoriei, Stragghisto completează gama actuală. Iaurtul este destinat în totalitate consumului intern şi este distribuit în majoritatea marilor lanţuri de magazine din toată ţara.

Întinsă pe o suprafaţă de 35.000 mp, fabrica de la Hălchiu beneficiază de echipamente de ultimă generaţie pentru recepţia şi procesarea laptelui la nivel european, precum şi pentru ambalarea produselor finite. Nivelul înalt de tehnologizare asigură Olympus un avantaj competitiv şi garantează produse de calitate, sigure din punct de vedere alimentar, păstrând, în acelaşi timp, valoarea nutritivă a acestora şi gustul distinct.

Cu o capacitate totală de colectare a laptelui de 75 de tone pe oră, fabrica din Braşov produce iaurt, lapte proaspăt şi UHT, brânză, precum şi smântână. Produsele sunt distribuite în lanţurile de hiper şi supermarketuri din România şi din cele mai importante ţări europene: Italia, Germania, Austria, Anglia şi Suedia.