Manager Renault: Linia de producţie de la Mioveni este în topul celor mai bune fabrici ale grupului. Nu avem planuri să plecăm

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Linia de producţie a autovehiculelor de la Mioveni funcţionează în prezent la capacitate maximă, iar fabrica românească este una dintre cele mai bune din întreaga alianţă Renault, a declarat joi directorul de Operaţiuni pentru Europa al grupului Renault, Jean-Christophe Kugler. Acesta a mai spus că grupul nu are de gând să mute producţia Dacia de la Mioveni în Tanger.

„Suntem foarte fericiţi cu producţia din România, pentru că aceasta s-a desfăşurat într-un mod fantastic pentru mai bine de zece ani, iar acum avem o linie de producţie foarte puternică în mod general (...) Fabrica a intrat în rândul celor mai bune din alianţă. Este chiar în top“, a spus Jean-Christophe Kugler, la Salonului Auto de la Paris, potrivit News.ro. 

Producătorul auto a prezentat la Salonul Auto de la Paris primul model Duster cu o cutie automată de viteze. Modelul Duster este produs doar în fabrica Dacia de la Mioveni, iar directorii pentru operaţiuni europene şi euroasiatice au subliniat că producţia SUV va rămâne în fabrica românească. 

Săptămâna trecută, grupul Renault a anunţat că uzina marocană va prelua de la începutul anului viitor o parte din producţia modelului Logan MCV pentru a permite fabricii de la Mioveni să producă un număr mai ridicat de autoturisme Duster. „Producţia nu este aceeaşi în fiecare zi, aşa că am luat modelul Logan MCV şi am oferit posibilitatea de producţie Marocului, pentru a putea să maximizăm producţia de Duster de la Mioveni. Nu există niciun plan să plecăm“, a subliniat directorul pentru operaţiuni euroasiatice, Denis LeVot.

De asemenea, reprezentanţii producătorului auto au explicat că este importantă pentru uzina de la Mioveni construcţia unei autostrăzi, însă o decizie de a mări capacitatea de producţie a fabricii româneşti nu întârzie din cauza lipsei autostrăzii. „Construcţia autostrăzii nu are nimic de-a face cu o decizie a companiei de a mări capacitatea fabricii. Putem să dublăm capacitatea fabricii, însă asta nu este o întrebare bună pentru că nu aveam nevoie de atâtea maşini. Suntem la capacitatea maximă şi încercăm să rămânem aşa“, au mai spus reprezentanţii Renault.

Ei au precizat că nu au de gând să introducă producţia unui noul model la uzina de la Mioveni, întrucât fabrica românească este una competitivă pentru că produce un volum mare de autoturisme pentru un număr limitat de modele.

Mai multe pentru tine:
Câți ani de închisoare riscă Artanu, pentru agresiune sexuală?! Îndemnul avocatei Dalina Terzi pentru victimă: „Fetelor le e rușine, cedează psihic”
Nu i-a citit niciodată fiicei „Cenușăreasa”, iar acum a interzis complet internetul în casă!
Ipotezele șocante privind craniile bizare de la capătul lumii. Un expert crede că este vorba despre altă specie
27 octombrie, ziua în care, în 1916, s-a încheiat cea de-a doua bătălie de la Oituz. Victoria importantă a trupelor române
Ce nu s-a văzut la sfințirea Catedralei! Becali a pupat mătăniile, Băsescu a pupat blondele
Legenda Grasei de Cotnari: Vița nobilă a Moldovei, un dar de la Matia Corvinul
Ziua în care Biserica a deschis porțile doar pentru bogați și personalități. De ce oamenii de rând n-au avut acces în interior la slujba de sfințire a picturii Catedralei Neamului VIDEO
Ce tranzacții suspecte a descoperit Libra Bank în conturile AUR. Ce plăți s-au făcut către patronul Realitatea PLUS, unde Simion și Georgescu sunt lăudați excesiv
Mama măsura XS, fiicele cu siluete... lumești. Regina Letizia, superbă, dar îngrijorător de slabă la Premiile Prințesa de Asturia
Artistul internațional care nu și-a mai văzut de trei ani copilul diagnosticat cu autism, născut din relația cu o româncă. Dezvăluiri uluitoare despre ultima lor întâlnire! „Copilul striga la ușă disperat: Tati, tati!”
Radu Mazăre, viață de lux în Madagascar. Cum arată resortul fostului primar al Constanței. Bungalow-uri generoase, cu vedere spre Oceanul Indian