ING a avut noi probleme: serviciul ING Home'Bank şi plăţile cu cardul nu au funcţionat

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Serviciul ING Home'Bank şi plăţile cu cardul au fost indisponibile joi pentru o parte dintre clienţii ING, a anunţat joi banca pe propria pagină de Facebook.

"Pentru moment, serviciul ING Home'Bank şi plăţile cu cardul sunt indisponibile pentru o parte dintre utilizatori. Lucrăm la remedierea acestei situaţii şi vom reveni cu veşti imediat ce acestea devin funcţionale", potrivit informării ING Bank.

Potrivit unei informări ultyerioare a băncii, problemele au fost rezolvate după circa o oră. "Toate serviciile sunt funcţionale şi nu există mentenanţă programată în perioada următoare", informează banca.

Datele ING arată că banca are 1,3 milioane de clienţi activi, 830.000 de clienţi de salariu şi 712.000 de clienţi activi ce folosesc servicii digitale.

Şase din 10 clienţi activi fac plăţi la POS în fiecare lună, iar 67% din banii folosiţi de clienţi sunt non-cash. 83% din logările în HomeBank sunt realizate de pe mobil. Un client se loghează lunar în medie de 18 ori/lună şi face 5 plăţi/lună. 

Problemele ING Bank s-au ţinut lanţ în ultimele luni

La 18 noiembrie 2018, clienţii ING Bank s-au trezit cu cardurile reţinute de bancomate, din cauza unei erori de proporţii în sistemul băncii. 

Clienţii au fost nevoiţi să accepte blocarea totală a cardului, de către operatori, cu promisiunea că luni dimineaţa li se va elibera alt card, la prezentarea la oficiile bancare de care aparţin.

În prima parte a lunii octombrie, ING a avut alte probleme, mult mai grave: tranzacţiile efectuate de clienţi timp de trei zile au fost dublate, astfel încât aceştia s-au trezit fără bani în cont sau chiar pe minus. Reprezentanţii băncii au confirmat că au probleme şi au returnat ulterior banii.

„O parte din tranzacţiile cu cardul efectuate în weekend au fost dublate. Situaţia va fi remediată cel târziu în cursul zilei de mâine”, arată un mesaj publicat pe site-ul ING Bank.

Pe site-ul ING au apărut într-un târziu şi informaţii despre existenţa problemei. Compania a actualizat şi sistemele băncii care în prezent au o disponibilitate parţială, respectiv ING Home'Bank Web, ING Home'Bank Mobile şi Serviciul Call Center.

Trei zile mai târziu, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a decis să amendeze ING Bank, după incidentul din acest weekend şi de luni, când banca a dublat tranzacţiile clienţilor, dintr-o eroare, şi nu i-a înştiinţat pe aceştia. Peste 225.000 de clienţi ai băncii au fost afectaţi.

Mai multe pentru tine:
Black Friday 2025 „Bla-Bla Black Shopping Weeks” la XXXLutz: transformă-ți casa de sărbători cu piese spectaculoase și reduceri de până la 50%
Lancôme Bestseller în România: Parfumuri iconice, mascara virală și skincare premium pentru cadouri de lux
Cele mai căutate cadouri pentru copii și adolescenți în 2025: Roblox, Minecraft, jocuri STEAM, Kendama și LOL
Mariana Moculescu, mesaj dur pentru Alexandra Velniciuc „Nu înțeleg cine stă în spatele acestor decizii” De ce nu a fost lăsată în primă instanță să intre la priveghi și cum a apărut apoi alături de Nidia UPDATE
A Diamond Is Forever: colecția Primul diamant TEILOR — bijuterii luxury de la 500 lei pentru cadouri care spun povești
Black Friday 2025 pe Flip.ro: cele mai mari reduceri la iPhone – economii de până la 1.000 de lei și telefoane premium sub 1.000 €
Din ce cauză tot mai mulți tineri se îmbolnăvesc de cancer de colon. Mâncarea care îi îmbolnăvește
Cristina Teleanu, în lacrimi. Fosta avocată, devenită ciobăniță, acuzații grave pentru soțul ei: „Un om fără școală să mă umilească..."
Chillmas Deals 2025 pe eMAG: cele mai bune oferte pentru decorațiuni de Crăciun cu reduceri uriașe de până la 78%
Care este cel mai mare „viciu” al Dacianei Sârbu?! De abia acum a recunoscut! „De patru-cinci ori pe zi!”
O nouă apariție de weekend a Prințesei Kate. Viitoarea regină a avut un mesaj de suflet: ”Ne lepădăm de ce nu ne mai e de folos”