Grătarele şi uneltele pentru grădinărit, în topul produselor cumpărate de români

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pandemia de COVID-19 a schimbat fundamental modul în percepem viaţa la oraş. Românii îşi regândesc opţiunile de trai şi reevaluează importanţa caselor la curte, cu spaţii verzi, dar şi cu zone dedicate de birou pentru lucrul remote şi şcoala online.

În ultimul an, categoriile de produse pentru casă şi grădină au înregistrat printre cele mai mari creşteri în comerţul online şi trendul se va menţine, pe măsură ce o minoritate în creştere face pasul spre viaţa la curte sau în spaţii de locuit mai mari.

Faţă de 2020, în prezent, categoria Casă, Decoraţiuni şi Bricolaj listată în evoMAG a înregistrat o creştere de până la 100%. Cele mai cumpărate produse au fost grătarele de grădină, topul fiind completat, în ordine, de uneltele de grădinărit, de compresoare şi pompe, de sistemele de încălzire pentru terase, de unelte şi scule generale şi de aparate de sudură şi invertoare profesionale. 

„Cererea mare contextuală, generată de pandemie, a fost susţinută de diversificarea gamei de produse în categorie, dar şi de asigurarea unui stoc continuu pentru cele mai vândute modele de pe evoMAG. Cu volume mai mari de vânzări, magazinele au putut oferi preţuri mult mai competitive, fapt care a contribuit suplimentar la decizia de achiziţie a clienţilor.

De asemenea, adoptarea comerţului online şi de către categoriile de clienţi tradiţional offline a generat o creştere a numărului de comenzi în zone unde nu se află magazine de bricolaj – în oraşele mai mici, în comune şi sate”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG, estimând o creştere de 50% pentru această categorie de produse în 2021.

În prezent, evoMAG listează peste 5.000 de produse care se înscriu în categoria Casă, Decoraţiuni şi Bricolaj, peste 60% dintre acestea fiind introduse anul trecut în portofoliu. 

Anul acesta, evoMAG vizează completarea gamei cu alte câteva mii de produse, cu precădere în zona de mobilă pentru grădină şi terasă  şi soluţii de iluminat.

Odată cu încălzirea vremii, interesul clienţilor se va îndrepta înspre produse care să le ofere confort şi să înfrumuseţeze spaţiile verzi amenajate la curte sau pe terasele apartamentelor la bloc. Astfel, urmărind căutările clienţilor, evoMAG se aşteaptă ca cele mai vândute produse în următoarele luni să fie scaunele (de exterior, dar şi de birou), şezlonguri, canapele şi fotolii de grădină, umbrele, pavilioane, balansoare şi hamace, coşuri de picnic etc.

Mai multe pentru tine:
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
Revoltă de zile mari după finala Vocea României 2025, câștigată de Alessia Pop. Publicul și-a exprimat nemulțumirea față de desfășurarea emisiunii și postul PRO TV
Creștere importantă a pensiilor pentru o categorie de români. Cine va primi cu 275 de lei mai mult lunar din 2026
Cât de des ar trebui să faci sex, de fapt. Ce „omoară” intimitatea în dormitor
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Archie și Lilibet, alături de părinții lor într-o imagine inedită de familie! Prințul Harry și Meghan Markle dau o veste mare
Lenjerii de Crăciun care aduc magia sărbătorilor în dormitor – Stoc limitat! Alege cadouri cozy și festive pentru întreaga familie
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile