FOTO Topul celor mai valoroase şi mai cerute branduri de bere din lume

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Afacerile cu bere la nivel mondial sunt dominate în acest moment de o mână de companii – Anheuser-Busch In Bev, MillerCoors sau Diageo, ca să menţionăm doar câteva dintre ele.

Chiar dacă în acest moment afacerile sunt blocate de contracte pe termen lung prin care opresc vânzarea unor branduri noi în magazine sau restaurante, aceste companii cheltuiesc anual milioane de dolari pentru a se promova.

Pe de altă parte, gusturile băutorilor sunt imprevizibile. Dacă generaţiile trecute preferau MGD (Miller Genuine Draft) sau Guinness, adulţii de astăzi vor să încerce berile artizanale sau varietăţile cu puţine calorii. În acest fel, este mai uşor pentru noii veniţi pe piaţa berii să încerce să ia locul liderilor.

În fiecare an, compania de cercetare Millward Bronw realizează topul celor mai bine cotate 10 branduri de bere, bazându-se pe valoarea acestora. Cercetătorii iau în considerare câştigurile unui anumit brand, în dolari, poţenţialele câştiguri viitoare şi calitatea brandului în mintea consumatorilor.

10. Beck's. Valoarea brandului: 1.554 miliarde de dolari, în scădere cu 20%. Foto: bar din Lund, Suedia

9. Miller Lite. Valoarea brandului: 2.313 miliarde de dolari, în scădere cu 9%. Foto: Cafe Barbette in Minneapolis.

8. Brahma. Valoarea brandului: 2.359 miliarde dolari, în creştere cu 18%. Foto: În Zuri Bar în Brisbane, Australia.

7. Guinness. Valoarea brandului: 4,044 miliarde de dolari, în creştere cu 17%. Foto: Lisa, barmaniţa la John Curtin, Melbourne.

6. Stella Artois. Valoarea brandului: $4.529 billion, s-a menţinut. Foto: Haddington's, în Austin.

5. Skol. Valoarea brandului: 4.698 miliarde de dolari, în creştere cu 3%. Foto: Un bar din Bankside, Londra.

4. Corona. Valoarea brandului: 5.114 miliarde de dolari, în scădere cu 6%. Foto: Un bar din New Orleans.

3. Heineken. Valoarea brandului: 6.058 miliarde de dolari, în scădere cu 8%. Foto: La Regent Street Retreat în Madison, Wisconsin.

2. Budweiser. Valoarea brandului: 7.514 miliarde de dolari, în scădere cu 15%. Foto: La Louise's West în Lawrence, Kansas.

1. Bud Light. Valoarea brandului: 8.368 miliarde de dolari, în creştere cu 17%. Foto: Bar la Buenos Aires Film Festival.

Mai multe pentru tine:
Descinderi DIICOT la Motru: tânăr de 30 de ani, prins cu saci de cannabis și plantație în serele părinților din Samarinești
Cât costă cazarea în perioada sărbătorilor de iarnă la hotelul Simonei Halep din Poiana Brașov? Gică Hagi vă așteaptă la Mamaia: „Întâlnire cu Moș Crăciun”
Un tablou de Rubens, dispărut timp de peste 400 de ani, descoperit la Paris
Autorul cărții „Codul lui Da Vinci”, logodit cu una dintre cele patru amante ale lui! E cu 27 de ani mai tânără decât el!
„Dintr-un iad în altul: niciun animal nu ar putea supraviețui aici”. Condițiile dramatice în care trăiesc palestinienii fugiți din Gaza
Dr. Sorina Ispas, specialist în diabet și nutriție, adevărul despre suplimentele alimentare pentru slăbit: cât de eficiente sunt și ce riscuri ascund
Transformarea soției lui Lucian Viziru, după ce a fost criticată că arată ca o femeie de 60 de ani. Apariția îndrăzneață a Emei l-a eclipsat pe actor
Cât au plătit Anca Țurcașiu și iubitul ei, Călin, pentru o săptămână de vis în Grecia: „Am învățat să călătorim «light»”. Actrița a împărtășit secretul vacanțelor accesibile
Jurnalistul Charlie Ottley a dezvăluit ce apreciază la țara noastră: „Unul dintre principalele puncte forte”. Ce expresii românești îl amuză
Fermecată de Kate Middleton, Melania Trump a avut o atitudine flagrant diferită față de Regina Camilla
Mihai Bendeac, destăinuiri despre viața amoroasă. De câți ani nu a mai ieșit actorul la o întâlnire romantică: „Îmi place foarte mult să fiu singur”