Estimare la retailArena: Comerţul online ocupă 3% din totalul vânzărilor FMCG

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Comerţul online ocupă 3% din totalul vânzărilor din FMCG în România, iar potenţialul de creştere este ridicat, a declarat Raluca Raschip, consumer goods& retail director în cadrul GFK Romania, la evenimentul Retail Arena organizat de Wall-Street.ro.

"Consumatorii sunt pregătiţi, ei vor îmbrăţişa imediat aceste formate de comerţ, ceea ce face ca ritmul să fie mai alert, este oferta retailerilor şi cum şi le promovează. În România comerţul online reprezintă 3% din totalul vânzprilor FMCG, cifra care reprezintă procentul românilor care cumpără măcar o dată un produs", a declarat Raschip.

Cu toate acestea, România este mult în urma altor ţări dezvoltate. De exemplu, în Franţa procentul de penetrare a comerţului online în domeniul FMCG (bunuri de larg consum) a crescut de la 4% în anul 2010, la 23% în anul 2012.

Citeşte pe wall-street.ro mai multe