Duraziv: vânzările de adezivi şi vopsele, creşteri de peste 20% în primele patru luni

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Vanzarile de materiale pentru finisaj Duraziv au crescut considerabil in primele patru luni in ciuda pronosticurilor rezervate din piata de la finalul lui 2013 FOTO manager.ro

Producătorul de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de antreprenorul Daniel Guzu, şi-a întărit poziţia pe piaţa de adezivi şi cea de vopsele în primele patru luni ale anului datorită evoluţiei înregistrate pe principalele divizii pe care activează.

Vanzarile de adezivi Duraziv au crescut cu 21% in intervalul ianuarie – aprilie comparativ cu perioada similara a anului precedent, in timp ce divizia de vopsele a consemnat un avans de 35%. Evolutiile au fost determinate de consolidarea relatiilor cu partenerii, cresterea notorietatii brandului, precum si de accentul pus de clienti pe culoare, in decorarea locuintelor.

Vanzarile de materiale pentru finisaj Duraziv au crescut considerabil in primele patru luni in ciuda pronosticurilor rezervate din piata de la finalul lui 2013. Avansul vanzarilor de adezivi are la baza consolidarea relatiilor cu partenerii de business, atat pe retail, cat si pe segmentul B2B, chiar si in absenta lucrarilor mari de termoreabilitare.

Cresterea vanzarilor pe divizia de vopsele si tencuieli a fost determinata de masurile strategice ale companiei din ultima perioada: lansarea tencuielii decorative structurate Standard cu silicon, lansarea noului sistem de nuantare si a unei cartele extinse de culori, precum si cresterea numarului de centre de colorare, obiectivul fiind de a ajunge la un numar de 100 pana la finalul anului.

„Ne-am propus un obiectiv indraznet in 2013, respectiv o echilibrare a business-ului prin egalizarea ponderii fiecareia dintre cele trei divizii in vanzari. In acest moment, divizia de adezivi genereaza circa o treime din incasari, iar divizia de vopsele este intr-o crestere sustinuta”, declara Marga Carp, director de marketing Duraziv.

Pe parcursul anului 2013 divizia de vopsele a avut o pondere de 16,6% in cifra de afaceri, evoluand rapid in doar 3 ani de la lansare.

Citeşte continuarea pe wall-street.ro

Mai multe pentru tine:
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
O companie cunoscută își închide toate cele 17 magazine din România. Au fost anunțate deja lichidări masive de stocuri
Dovada că Alessia Pop, câștigătoarea Vocea României, s-a cunoscut cu Theo Rose înainte de a urca pe scena concursului de la PRO TV. Unde au fost cele două
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Crăciun regal colorat la Sandringham. Prințesa Kate a ales carourile, iar Regina Camilla roșul
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Cornel Dinu spune ce pensie încasează, după 40 de ani petrecuți la Dinamo: „Asta-i o țară, un stat care nu-și servește locuitorii, fură de la ei”