Cum s-a extins un start-up românesc în 9 ţări. Bilanţul celor 7 ani de activitate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un start-up românesc de e-commerce şi tehnologie lansat în aprilie 2012, care agregă într-o singură destinaţie produse de mobilier, decoraţiuni, textile şi accesorii colectate de la producători din toată lumea, a ajuns după numai 7 ani de activitate la o cifră de afaceri de 50 de milioane de euro.

În prezent, Vivre operează vânzări în 9 ţări din centrul şi estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croaţia, Polonia şi Grecia, adăugată în portofoliu în 2018. Marţi, la aniversarea  celor 7 ani de activitate a lansat o campanie specială clienţilor săi, oferind pentru toată gama de produse un discount de 15% tuturor iubitorilor de frumos care vor să îşi redecoreze casa primăvara aceasta. 

Povestea companiei româneşti a pornit de la ceea ce a servit drept inspiraţie pentru întregul proiect şi ceea ce îi leagă pe toţi cei care îşi găsesc inspiraţia pe Vivre – bucuria de a trăi. Ideea unui retailer online a apărut la sfârşitul anului 2011, iar în primăvara anului 2012 lua deja fiinţă Vivre, unul dintre primele magazine de home & deco exclusiv online din România.

„Privind în faţă, aceleaşi gânduri bune ne umplu sufletele. Vivre va rămâne artă vie, zâmbet şi, în acelaşi timp, profesionalism. Nu putem şti unde ne duc vremurile, însă suntem siguri că nu vom renunţa niciodată la visul nostru. Vom construi frumuseţe, vom umple casele oamenilor de căldură şi vom rămâne o destinaţie online pentru calitate şi bun gust în industria Home & Deco”, a declarat Monica Cadogan, CEO Vivre. 

La 7 ani de la lansare, Vivre acoperă o piaţă de 100 de milioane de consumatori 

În cei şapte ani de la înfiinţare, cifra de afaceri Vivre a crescut de la 800 de mii de euro în 2012, la 50 de milioane la sfârşitul anului 2018, ceea ce face din companie una dintre cele mai de succes afaceri Made in Romania.

Cu ajutorul celor 350 de angajaţi, în prezent, firma are o ofertă de 60.000 de produse şi peste 3.000.000 de comenzi livrate. 

Cum s-au schimbat gusturile consumatorilor români în ultimii 7 ani

Dacă la început consumatorii români cumpărau piese mici şi în special decoraţiuni, în prezent piesele mari de mobilier devin tot mai populare. Consumatorii nu mai caută doar "funcţionalul" în articolele pe care le achiziţionează, devine pentru ei tot mai importantă dimensiunea estetică, felul în care un obiect se integrează în spaţiul în care va fi plasat. România rămâne cea mai mare piaţă dintre cele 9 în care activează Vivre. 

Pornind de la deschiderea consumatorilor de a comanda produse home&deco online, dublată de interesul în creştere pentru designul interior, Vivre.ro a lansat la începutul anului o secţiune de blog, care cuprinde sfaturi practice pentru înfrumuseţarea locuinţei şi principii de bază în design. 

Mai multe pentru tine:
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Lenjerii de Crăciun care aduc magia sărbătorilor în dormitor – Stoc limitat! Alege cadouri cozy și festive pentru întreaga familie
Horoscop 19-25 decembrie. Taurii sunt puși în fața unei decizii, risc de pierderi pentru Săgetători
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile
Presupusul iubit al Rodicăi Stănoiu dezvăluie, în sfârșit, adevărul despre relația lor. Marius Calotă spune cine moștenește averea de milioane de euro VIDEO
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
Ce spune despre România un vlogger american ce a fost arestat în Rusia: Nu există nimic similar!
În timp ce Katy Perry e îndrăgostită lulea de Justin Trudeau, Orlando Bloom nu mai acceptă să aibă orice iubită
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”